۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۵۸۵۰۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

ثبت‌نام ۶۷۰۰ نفر در آزمون قرآن و عترت خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌ جنوبی از ثبت نام ۳۲۰۰ نفر از کانال مؤسسات قرآنی و آزاد و ۳۵۰۰ نفر از کارکنان دولت از خراسان‌جنوبی در آزمون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری رسا در بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: از خراسان‌جنوبی 3 هزار و 200 نفر از کانال مؤسسات قرآنی و به صورت آزاد در آزمون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در آزمون برای مؤسسات قرآنی به اتمام رسیده است، اظهارکرد: 3 هزار و 500 نفر از کارکنان دولت در خراسان‌جنوبی نیز در این آزمون ثبت‌نام کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: مؤسسه تالیات ذکر بیرجند با بیش از ۳۰۰ نفر ثبت‌نامی و مؤسسه شمیم معرفت از جمله مؤسساتی بودند که بیشترین ثبت نامی را در آزمون قرآن و عترت و فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته‌اند.

محبی یادآور شد: رشته مفاهیم سوره صف و حفظ جزء ۳۰ بیشترین داوطلب را در این دوره از مسابقات به خود اختصاص داده است.

یادآور می‌شود، پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهارشنبه ۱۹ آبان ماه ویژه کارکنان دولت به صورت الکترونیکی و پنج شنبه ۲۰ آبان ماه ویژه سایر داوطلبان برگزار می‌شود./880/101/ب2

ارسال نظرات