۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۵۸۵۴۸
پیش از ظهر امروز؛

دوازدهمین همایش رهروان شهید فهمیده در بوشهر برگزار شد

دوازدهمین همایش رهروان شهید فهمیده با حضور دانش آموزان 13 ساله در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
شهید فهمیده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، دوازدهمین همایش رهروان شهید حسین فهمیده نوجوان 13 ساله با حضور دانش آموزان 13 ساله مدارس 22 بهمن، شهید سلحشور، شهید مصطفی خمینی و شاهد پسران و فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در حاشیه این برنامه با گرامی داشت یاد و نام شهدای دانش آموز، گفت: هفته بسیج دانش آموزی یادآور حماسه سازی و نقش آفرینی دانش آموزان عزیزی است که در دوران انقلاب به ویژه دفاع مقدس نقش آفرین بودند.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر ادامه داد: این حرکت های دانش آموزان نشان دهنده رشادت های معصومانه جوانانی است که با ایفای نقش خود انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندند.

دشتی اظهار کرد: زیبایی نام این هفته از آنجا جلب توجه می کند که روز شهادت محمد حسین فهمیده در دوران دفاع مقدس و 13 آبان که روز به خون غلطیدن دانش آموزان در دانشگاه تهران در تظاهرات علیه رژیم ستم شاهی پهلوی اتفاق افتاد در این هفته  قرار دارد و بهترین فرصتی است که ما می توانیم نقش دانش آموزان را یادآور شویم.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر افزود: اگر زمانی شهید فهمیده با بستن نارنجک سبب توقف ماشین جنگی ابر قدرتهای خونخوار شد امروز شهید فهمیده هایی داریم که در اوج اخلاص و شجاعت قادرند هجمه عظیم فرهنگی دشمن که از زمین و آسمان علیه کشور عزیزمان صورت می گیرد را متوقف کنند.

این بسیجی بیان کرد: ادامه دهندگان راه شهید فهمیده می توانند این پیام را بدهند که این کشور هیچ گاه نخواهد گذاشت خون فرزندان پاکشان به هدر برود و تا پای جانشان از نظام و مقام معظم رهبری دفاع خواهند کرد و زیر بار زورگویی استکبار جهانی نخواهند رفت./203/833/ب1

ارسال نظرات