۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۵۸۵۵۰

یادواره سرداران و 250 شهید اطلاعات شمالغرب کشور برگزار شد

یادواره سرداران و 250 شهید اطلاعات شمالغرب کشور در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد.
یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، یادواره سرداران و 250 شهید اطلاعات شمالغرب کشور در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این یادواره با گرامیداشت یاد سرداران و 250 شهید اطلاعات شمالغرب کشور، اظهار داشت: در کتاب موثق کامل الزیارت از ابوبصیر نقل است که امام باقر(ع) یا امام صادق(ع) فرمودند: «هر کس دوست دارد جای او بهشت باشد زیارت مظلوم را ترک نکند.

وی ادامه داد: مراد از مظلوم امام حسین(ع) که بر اساس سخن معصوم هر کس به خاطر محبت به اهل بیت(ع) به زیارت ایشان برود پیش از اتمام حساب مردم او در بهشت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مقابله با استکبار طی کردن مسیر شهدا و تمام کسانی است که در مقابل ظالمان ایستاده و استقلال و آزادی را به ارمغان آوردند.

وی فرار از مقابل دشمن را موجب ابتلا به غضب الهی و ننگ مداوم بر اساس کلام معصوم دانست و افزود: مهاجر الی الله را معصوم(ع) به مانند تشنه ای دانستند که به آب می رسد و بهشت پشت نیزه ها و ادوات جنگی است که دشمن آن را آماده کرده است، دشمنان الهی از مقابله با حق عقب نمی کشند مگر با نیزه ها و تیرهایی که بدنهای آنان را پاره کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان یاد و خاطر همه شهدا را گرامی داشته و برای همه نیروهای نظامی و امنیتی توفیق و علو درجات از خدای متعال را طلب کرد.

گفتنی است، یادواره سرداران و 250 شهید اطلاعات شمالغرب کشور هم اکنون در حسینیه اعظم ثار الله در حال برگزاری است./936/202/ب2

ارسال نظرات