۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۴۵۸۶۳۵
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

دشمنان با طرح مسائل انحرافی و ضد دین، تفکر نسل جوان را تخریب می کنند

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: ایجاد دل مشغولی های کاذب و بی اهمیت جلوه دادن ارتکاب گناه و فساد از حربه های دشمنان است تا ذهن مسلمانان را از اندیشه های متعالی و جلب رضای الهی دور کنند.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به هجمه های بی وقفه دشمنان علیه نسل جوان کشور، ابراز داشت: دشمنان از تمام ابزار خود برای نفوذ در اندیشه مسلمانان و تخریب چهره اسلام بهره می گیرند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه خاطرنشان کرد: ایجاد دل مشغولی های کاذب و بی اهمیت جلوه دادن ارتکاب گناه و فساد از حربه های دشمنان است تا ذهن مسلمانان را از اندیشه های متعالی و جلب رضای الهی دور کند.

ماموستا محمدی اظهار داشت: دشمنان با طرح مسائل انحرافی و ضد دین در فضای مجازی اذهان نسل جوان را تخریب کرده و به گمراهی می کشانند در حالی که برای مسائل مطرح شده خود هیچ گونه استدلال منطقی و معتبری ندارند.

وی بیان داشت: جوانان نباید گول استدلالهای بی پایه و اساس دشمنان ر ا بخورند و در مسائل مختلفی که با ابهام مواجه می شوند با مراجعه به کارشناسان حوزه دین و بهره گیری از راهنمایی های عالمان پاسخ لازم و مناسب را دریافت کنند.

این مسؤول مطرح کرد: نباید اجازه داد با برجسته ساختن لذات نامشروع دنیوی و تشویق به پیروی از هوای نفس، نسل جوان را از مسائل اخروی و جهان آخرت بازدارند و آنها را به جایی برسانند که حتی منکر وجود قیامت شوند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: دشمنان با ساختن ظاهری خوب و حامی حقوق بشر ، انسانها را به گمراهی می کشانند در حالی که خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر بوده و در سراسر مناطق محروم و مظلوم جهان کشتار و خونریزی به راه می اندازند.

ماموستا محمدی در پایان عنوان داشت: مسلمانان سراسر جهان باید با اتحاد و برادری و دوری از اختلافات به مبارزه با فساد و زورگویی پرداخته و جامعه یکپارچه اسلامی را پدید آورند./857/302/ب2

ارسال نظرات