۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۵۸۶۴۳
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام:

طلاب در تحقق و تبیین اقتصاد مقاومتی رسانه ها را یاری کنند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: طلاب حوزه‌های علمیه با آینده‌نگری و تحلیل مسائل کشور می‌توانند به رسانه در تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و فرهنگ‌سازی برای اشتغال و تولید کمک کنند.
علیرضا شیرویی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، علیرضا شیرویی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام، ظهر امروز در همایش تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی و نقش طلاب در تحقق آن اظهار داشت: واژه اقتصاد مقاومتی برای اولین بار از سوی مقام معظم رهبری در شهریور ماه سال 1389 وارد ادبیات اقتصاد کشور شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با بیان اینکه چکیده این بیانات این است که باید تمام مایحتاج زندگی خود را در داخل کشور تولید کرده و از تولیدات خود مصرف کنیم گفت: از وظایف روحانیون و طلاب علوم دینی تبیین منویات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

شیرویی مطالبه‌گری، فرهنگ‌سازی و معرفی کارآفرینان را از اهداف و سیاست‌های رسانه استانی عنوان کرد و گفت: طلاب حوزه‌های علمیه با آینده‌نگری و تحلیل مسائل کشور می‌توانند به رسانه در تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و فرهنگ‌سازی برای اشتغال و تولید کمک کنند.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: مهمترین مانعی که بر سر راه اقتصاد مقاومتی گذاشته‌اند همین عایق ذهنی است که یک عده در جامعه سعی دارند بر راه اقتصاد مقاومتی ایجاد کنند و آن را یک نظریه، یک گفتمان ناکارآمد جلوه دهند که با توجه به وارونه جلوه دادن واقعیاتی که در جامعه ما هست ما باید به این سمت حرکت کنیم.

در پایان این مراسم از 22 نفر از طلاب ممتاز حوزه های علمیه شهرستان ایوان تقدیر به عمل آمد./879/102/ب2

ارسال نظرات