۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۴۵۸۶۵۶
با سخنرانی رحیم پور ازغدی؛

همایش «استکبارستیزی از منظر قرآن و حدیث» در مشهد برگزار می شود

به منظور گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همایش «استکبارستیزی از منظر قرآن و حدیث» با سخنرانی رحیم پورازغدی در مشهد برگزار می شود.
همایش «استکبارستیزی از منظر قرآن و حدیث» در مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش «استکبارستیزی از منظر قرآن و حدیث» با سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

این همایش چهارشنبه 12 آبان ماه، همراه با تقدیر از خانواده های شهدای مدافع حرم در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار می شود.

همزمان با این همایش یک میزگرد تخصصی با حضور حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار، رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی و هادی وکیلی، مدير گروه پژوهشي حكمت معاصر نیز دایر می شود.

همایش «استکبارستیزی از منظر قرآن و حدیث» با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار می شود.

محل برگزاری این برنامه تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی واقع در دوربرگردان طبرسی حرم مطهر رضوی است.

یادآور می شود، سیزدهم آبان ماه سالروز سه رویداد مهم تاریخ معاصر کشور شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، به شهادت رسیدن دانش آموزان در جریان مبارزه با رژیم ستمشاهی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال 1358 است.

بر این اساس با تصویب مجلس شورای اسلامی روز 13 آبان به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در تقویم جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است./203/1308/ب1

ارسال نظرات