۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۴۵۸۶۵۷
رییس تبلیغات اسلامی سلسله:

13 آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله 13 آبان را نماد استکبار ستیزی ملت ایران دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی این روز مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان اسلام و انقلاب است.
13 آبانماه

حجت‌الاسلام سید نصرت الله موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، با تبریک یوم الله سیزده آبان و روز دانش آموز بیان داشت: سیزده آبان یکی از نمادهای مهم استکبار ستیزی ملت ایران در طول تاریخ انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران از برجسته ترین ایام سال است، افزود: این روز تاریخی مصادف با تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه، قیام خونین 13 آبان ۵۷ از سوی دانشجویان و دانش آموزان، و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است.

رییس تبلیغات اسلامی سلسله با بیان اینکه استکبار جهانی خاطره خوشی از سیزده آبان ندارد، اظهار داشت: 13 آبان ماه نمادهوشیاری و بیداری ملت ایران در برابر استکبار است و حضور مردم در این راهپیمایی روحیه استکبار ستیزی ملت ایران برای دنیا به نمایش می گذارد.

وی حضور در راهپیمایی 13 آبان را مشت محکمی به دهان استکبار خواند و افزود: در سایه رهبری امام راحل ریشه استکبار از انقلاب اسلامی کنده شد و امروز در سایه بصیرت، هوشیاری و رهنمودهای رهبری و بیداری ملت ایران استکبار در ایران اسلامی جایگاهی ندارد.

تشکلهای دینی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی دارند

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: در راستای گرامیداشت یوم الله سیزده آبان، با هماهنگی صورت گرفته، همزمان با سراسر کشور تشکلهای دینی شهرستان سلسله در این راهپیمایی شرکت می کنند.

رییس تبلیغات اسلامی سلسله با اشاره به مردمی بودن تشکلهای دینی عنوان داشت: این تشکلها نقش مهمی در ترویج فرهنگ انقلابی داشته و از این ظرفیت باید به خوبی در جهت تبیین و ترویج اهداف و آرمانهای انقلاب استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه تجدید میثاق با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است، مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند./302/9459/ب1

ارسال نظرات