۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۴۵۸۷۰۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار:

شهید فهمیده الگوی مناسب برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار گفت: شهید فهمیده الگوی مناسبی برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است.
شهید فهمیده

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام بهشتی با  گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهیمده، یکی از ویژگی های این شهید گرانقدر را، احترام به والدین و ازهمه مهم ترعبادت او برشمرد و گفت: شهید فهمیده قبل ازاینکه به سن تکلیف برسد برای نماز ومسجد اهمیت ویژه ای قائل بود.

وی شهید فهمیده را الگوی مناسبی برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: جوانان ایران با توکل برخدا و پیروی ازدستورات رهبر به دفاع از وطن و ارزشهای اسلامی پرداختند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار درباره نقش دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: دانش‌آموزان به‌عنوان سرمایه‌های جوان و نوجوان انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس بیشترین حضور را در عرصه جنگ داشتند و بیشترین شهدا مربوط به این قشرهستند.

حجت‌الاسلام بهشتی افزود: مقام و جایگاه شهید محمد حسین فهمیده بسیار والاست و اهمیت آن در پیام تاریخی امام راحل که پس ازاعلام خبر شهادت شهید فهمیده از رادیو بیان شد که فرمودند، رهبرما آن طفل ۱۳ ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است با نارنجک خود را زیر تانک انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیزشربت شهادت نوشید./907/102/ب2

ارسال نظرات