۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۵۸۷۴۳
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

13 آبان خط بطلانی بر توطئه های استکباری است

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با تأکید بر حضور پرشور و میلیونی مردم در سالروز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان خط بطلانی بر همه توطئه های دشمنان کشیده و پیام حمایت از انقلاب اسلامی و ادامه مبارزه با استکبار جهانی را به جهانیان اعلام می کند.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‌ اظهار داشت: با تسخیر سفارت آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام، نقشه های شوم و پلید استکبار جهانی برای سرنگونی انقلاب اسلامی بر همگان عیان و توطئه های بزرگ دشمنان خنثی شد.

وی با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ از هر فرصتی برای ظلم، ستم و ضربه به ملت ایران و انقلاب اسلامی دریغ نکرد، ابراز داشت: عده ای با وجود مشاهده این توطئه ها هنوز هم به فکر رابطه با استکبار بوده و هنوز تحت نفوذ آمریکا قرار دارند و حل مشکلات کشور را در رابطه با آمریکا و به امید مذاکره می دانند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا با برنامه نفوذ خود اعتقادات و باورهای مردم را تضعیف کند، ادامه داد: تضعیف اعتقادات دینی و باور مردم به انقلاب و ولایت فقیه از اهداف نفوذ دشمن است که با برنامه ریزی های شیطانی خود آن را دنبال و برای آن هزینه می کند.

وی با اشاره به ابعاد مختلف نفوذ دشمن، ادامه داد: دشمن تلاش دارد تا در تمام ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی نفوذ کند و در این راستا برنامه نفوذ خود در مسؤولان نظام را پیگیری می کند، دشمن در برنامه نفوذ خود به دنبال مسؤولان غرب گرا و یا تبدیل آنها به شخصیت های غربزده است.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری بدعهدی های آمریکا در مذاکرات هسته ای و برجام را نمونه بارز و نزدیکی از خباثتهای آمریکایی دانست و تصریح کرد: روز ۱۳ آبان در حقیقت روز به خاطر سپردن و درس گرفتن از سیاستهای خصمانه دولت استکباری آمریکا و عدم اعتماد به این کشور جنایتکار است.

وی با بیان اینکه انفعال در برابر استکبار و زیر بار رفتن مقابل درخواستهای آنها برابر با کنار گذاشتن آرمانهای انقلابی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه با ماهیت استکباری آمریکا سازش نخواهد کرد و زیر بار زورگویی و دشمنی های آن نرفته و نمی رود، تضاد انقلاب اسلامی ایران با آمریکای مستکبر ماهوی و ذاتی است.

امام جمعه جلفا با تأکید بر حضور پرشور و میلیونی مردم در سالروز مبارزه با استکبار جهانی و محکومیت سیاستهای استکباری، ابراز داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان در حقیقت خط بطلانی بر تمام توطئه های دشمنان علیه انقلاب و اسلام کشیده و پیام حمایت از انقلاب اسلامی و ادامه مبارزه با استکبار جهانی را به جهانیان اعلام می کند./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات