۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۴۵۸۸۲۹
عضو مرکز فعالان حقوق بشر:

طلاب و دانشجویان افسران جوان جنگ نرم هستند

عضو مرکز فعالان حقوق بشر با اشاره به اینکه اقدامات آمریکا منجر به کشته شدن میلیونها انسان بیگناه شده است گفت: ما هم بايد با تمام توان و با استفاده از تمام امكانات حملات دشمن را خنثي كنيم و اين وظيفه خطير بر عهده افسران جوان جنگ نرم كه شامل تمام طلاب و دانشجويان مي شود است.
نشست سیاسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ظهر امروز نشست سیاسی با حضور علی صادقی، عضو مرکز فعالان حقوق بشر و از اساتید برجسته دانشگاهی، مبلغان، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر برگزار شد.

صادقی در این نشست با اشاره به تعریف حقوق بشر آمریکایی، ابراز داشت: آنها انسان را به یک ابرحیوان تشبیه می کنند در حالی که دین مبین اسلام انسان را خلیفه الله در زمین معرفی می کند.

عضو مرکز فعالان حقوق بشر اظهار داشت: با نگاهی به تعاریف حقوق بشر در جوامع مختلف، جایگاه انسانها در این جوامع مشخص می شود، جایگاه انسان در تعاریف دینی و اسلامی بسیار ارزشمند و والا است در حالی که در کشورهایی همچون آمریکا جایگاه انسان بسیار پست و بی ارزش است.

وی به جنايات آمريكا عليه بشريت در حيطه بين الملل در بُعد جنگ افروزي ها اشاره کرد و بیان داشت: گاه آمریکا در این جنگ افروزی ها نقش مستقیم داشته و گاه در قالب حمایت های نظامی و تسلیحاتی مشارکت داشته است که در همه موارد اقدامات آمریکا منجر به کشته شدن میلیونها انسان بیگناه در این نبردهای بی حاصل شده است.

این مسؤول با اشاره به سناريوي روز قيامت كه از جمله برنامه هاي عملياتي مهم آمريكا در قتل عام بشريت است، یادآور شد: این برنامه نیز در راستای حفظ و تأمین منافع آمریکا در جهان اجرایی شده است.

صادقی در ادامه صحبتهاي خود به برشماری جنايات آمريكا عليه ملت ايران پرداخت و عنوان داشت: آمریکایی ها 60 سال است که علیه ملت ایران مشغول فعالیت هستند و تاریخ ما نمونه خوبی برای بررسی رابطه آمریکا با ملت ایران است، دولت مصدق نشان دهنده نتیجه اعتماد ما به آمریکایی ها است که به کودتای 28 مرداد انجامید.

استاد دانشگاه افزود: برخي از اقدامات مهم آمريكا عليه ملت ايران شامل تشكيل لانه جاسوسي، طراحي كودتاهاي مختلف، ترورهاي كور، حمايت از منافقان، ايجاد تحريكات قومي قبيله اي در شمال، غرب و جنوب ايران مثل حزب كومله و دموكرات،حمايت همه جانبه از عراق در جنگ عليه ايران، حمايت آشكار از فتنه گران در فتنه 88، تحريم هاي ظالمانه  و جنگ نرم است.

عضو مرکز فعالان حقوق بشر در پايان خاطرنشان كرد: ما اكنون در وضعيت عمليات كربلاي پنج قرار داريم، زیرا دشمن با تمام توان وارد عرصه شده است، ما هم بايد با تمام توان و با استفاده از تمام امكانات حملات دشمن را خنثي كنيم و اين وظيفه خطير بر عهده افسران جوان جنگ نرم كه شامل تمام طلاب و دانشجويان مي شود، است./857/203/ب2

ارسال نظرات