۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۵۸۸۳۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

ایران اسلامی نقطه مقابل استکبار آمریکایی است

حجت الاسلام حاجی زاده امتیاز بزرگ ملت مسلمان ایران را روحیه ایستادگی در برابر استکبار و زیاده خواهی های آنان دانست و گفت: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی به خاطر اسلام و روحیه استکبارستیزی آن است.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به ۱۳ آبان سالروز بازداشت حضرت و تبعید امام راحل به ترکیه و سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز، اظهار داشت: این روز یادآور جنایتها و خیانتهای آمریکا علیه ملت ایران است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، ابراز داشت: در این روز لازم است امت اسلامی با مشتهای گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا سر دهند و بار دیگر لرزه بر اندام طاغوتیان زمان و سلطه گران عالم بیندازند که با مکر، نیرنگ و حیله  تلاش دارند به اسلام و انقلاب ضربه وارد کنند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به انگیزه آمریکا برای احیای سلطه خود بر ایران اسلامی، ادامه داد: هنوز آمریکا به دنبال تعبیر خواب سلطه و احیای حاکمیت خود بر ایران اسلامی است و تلاش دارد از هر راه ممکن انقلاب و ارزشهای انقلابی را که در تضاد کامل با ماهیت استکباری است را به اضمحلال بکشاند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی به ویژه نسل جوان باید با حضور در این راهپیمایی ثبات قدم خود را در مبارزه با استکبار جهانی به نمایش بگذارند، ادامه داد: مردم با حضور پر شور خود نشان خواهند داد که بر ارزشها و اهداف انقلاب اسلامی خود ثابت قدم و استوار بوده و پشتیبان ولی فقیه هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد با نفوذ خود در صف مستحکم نظام اسلامی اعتقادات و باورهای مردم نسبت به انقلاب و اسلام را سست و بی خاصیت کنند، اما ملت با حضور در این راهپیمایی نشان می دهند که صف مستحکم ملت مؤمن و انقلابی ایران غیر قابل نفوذ است.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان را ادای دینی نسبت به امام راحل و شهدا دانست و تصریح کرد: کمترین وظیفه ما در برابر جانفشانی ها و از خود گذشتگی های شهدا و رزمندگان اسلام مشتهای گره کرده با فریاد مرگ بر آمریکا در روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه آمریکا مصداق اتم استکبار در جهان امروز است، ابراز داشت: طبیعت استکبار سلطه گری است و به دنبال سلطه بر دیگران است که مصداق بارز آن را می تواند در رفتارهای آمریکای جنایتکار که بیشتر جنایتهای جهان زیر سایه شوم آن در حال رخ دادن است، مشاهده کرد.

وی امتیاز بزرگ ملت مسلمان ایران را روحیه ایستادگی در برابر استکبار و زیاده خواهی های آن دانست و گفت: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی به خاطر اسلام و روحیه استکبارستیزی آن است، استکبار جهانی با اسلام و ماهیت انقلاب اسلامی دشمنی اساسی دارد و تا انقلاب هست و آمریکا از رویه استکباری خود دست برنداشته این مبارزه ادامه دارد./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات