۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۴۵۸۸۵۸
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

زنگ استکبارستیزی در ایلام نواخته می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به یوم الله 13 آبان و اهمیت این روز بزرگ، گفت: به مناسبت همین روز زنگ استکبارستیزی در ایلام نواخته می‌شود.
حجت الاسلام علی چراغی پور

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فردا زنگ استکبارستیزی در مدارس ایلام نواخته می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در ایلام تنها یکی از برنامه‌های این روز است، گفت: این شورا برنامه‌های مختلفی را در این زمینه تدوین کرده است.

وی ادامه داد: روز 13 آبان مراسم اصلی استکبارستیزی با راهپیمایی مردم برپا خواهد شد و سخنران این مراسم نیز آیت‌الله لطفی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواهد بود.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور اضافه کرد: مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهرستان‌های استان ایلام نیز تعیین شده به نحوی که در شهر ایلام از میدان 22 بهمن‌ماه شروع و به میدان شهید کشوری ختم می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان آبدانان نیز مراسم از میدان بسیج شروع و به طرف میدان ولی عصر(عج) ادامه می‌یابد، در شهرستان ایوان نیز از درب فرمانداری ایوان شروع و تا میدان امام خمینی(ره) ادامه دارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: در شهرستان بدره نیز راهپیمایی از خیابان باهنر شروع و با عبور از بلوار امام به میدان شهدا و مسجد جامع ختم می‌شود، در شهرستان دره‌شهر نیز از میدان بسیج شروع و پس از بلوار نیروی هوایی و خیابان امام حسین(ع) در جنب پارک شهرداری خاتمه می‌یابد.

وی ادامه داد: در شهرستان دهلران نیز مراسم از میدان انقلاب شروع و پس از عبور از خیابان امام خمینی(ره) در میدان بسیج خاتمه می‌یابد، در شهرستان سیروان نیز مراسم از گلزار شهدای گمنام آغاز و پس از عبور از میدان امام خمینی(ره) در دبیرستان فضیلت خاتمه می‌یابد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: در شهرستان چرداول نیز مراسم در سه راهی دریاچه به طرف میدان معلم اجرایی شده و در شهرستان ملکشاهی نیز از روبه روی دفتر امام جمعه شروع و با عبور از بلوار امام خمینی(ره) به طرف میدان شهید بهشتی خاتمه می‌یابد.

وی ادامه داد: در شهرستان مهران نیز از میدان امام خمینی(ره) آغاز و به طرف تقاطع جنب تبلیغات اسلامی ختم می‌شود، مراسم استکبارستیزی در سراسر استان ایلام به صورت همزمان ساعت 30/9 صبح شروع خواهد شد.

چراغی‌پور با بیان اینکه 13 آبان یادآور حوادث مهم و تاریخ‌سازی بوده که هر کدام تأثیری عمیق در به ثمر نشستن نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی داشتند، تصریح کرد: هر کدام از این حوادث ماندگار در شکل‌گیری، تداوم و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقشی بسزا ایفا کرده و برای همیشه تاریخ ثبت شدند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل فرمودند؛ سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است و آمریکای جهانخوار بداند که ملت عزیز ایران تا نابودی کامل منافعش او را راحت نخواهند گذاشت./879/101/ب2

ارسال نظرات