۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۴۵۸۸۶۱

پخش روزانه برنامه « صدف» از رادیو معارف

برنامه «صدف» با هدف تبیین سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در رابطه با خانواده به صورت روزانه از رادیو معارف پخش می شود.
برنامه صدف

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا، برنامه « صدف» با هدف تبیین سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص خانواده همه روزه از رادیو معارف پخش می شود.

این برنامه با کارشناسی خانم امین مجد، استاد جامعه الزهرا(س) و حوزه علمیه قم  موضوعاتی از قبیل ایجاد  جامعه ای خانواده محور، خانواده و تربیت تراز اسلامی،عوامل تقویت و تحکیم بنیان خانواده، بیان راهکارها تسریع ازدواج موفق و برجسته کردن کارکردهای ارتباطی خانواده با مساجد و نقش خانواده در عرصه اقتدار جهانی را مورد بررسی قرار می گیرد.

برنامه « صدف» کاری از گروه فرهنگ و جامعه و به سردبیری و تهییه کنندگی ابوالفضل سلیمانی و اجرای نرجس فروغی است که همه روزه ساعت 19:30 دقیقه برای علاقه مندان پخش می شود.

لازم به ذکر است، این برنامه از شنبه هشتم آبان ماه به صورت زنده به روی آنتن رادیو معارف رفته است.

همچنین برنامه «صدف» یک برنامه گفتگو محور بوده و شامل بخش گزارش و مصاحبه مردمی نیز شده و در این برنامه نظرات مردم و مخاطبان در خصوص تبیین سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص خانواده با حضور گزارشگران در میان مردم مورد بررسی قرار می گیرد./968/203/ب3
 

 

+

ارسال نظرات