۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۴۵۸۹۲۲
حجت الاسلام تقی‌زاده:

13 آبان فرصتی برای مرور جنایات آمریکایی است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان فرصتی برای مرور جنایات ضدبشری سردمداران آمریکایی در ایران و منطقه است.
13 آبان

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که یوم الله 13 آبان یادآور جنایات سردمداران آمریکای مستکبر علیه ملت ایران اظهار داشت: نگاهی به تاریخ معاصر کشور نشان می دهد که آمریکا هیچ‌گاه خیرخواه ملت ایران نبوده است.

وی با بیان این‌که جنایات آمریکایی به هیچ عنوان قابل تطهیر نیست، خاطرنشان کرد: چطور می‌شود، ملت ایران کودتای 18 مرداد، حمایت از ظالمی مانند شاه پهلوی، کودتای نوژه، حمایت از شاه در کشتار مردم انقلابی، پشتیبانی از صدام در تجاوز نظامی علیه ایران، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و بسیاری از جنایات آمریکایی را فراموش کنند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که راهپیمایی یوم الله 13 آبان فرصتی برای مرور جنایات ضدبشری سردمداران آمریکایی در ایران و منطقه است، تصریح کرد: نسل جوان جامعه باید بداند که آمریکا در هیچ دوره‌ای مشتاق پیشرفت و تعالی ملت ایران نبوده است.

حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که 13 آبان یادآور سه واقعۀ مهـم و تاریخ ساز تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران توسط گارد رژیم ستمشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیروی خط امام خمینی(ره) است، افزود: هر سه واقعه در روحیۀ ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار دارای نقطه مشترک هستند.

وی افزود: امسال بزرگداشت این روز در شرایطی برگزار می شود که استکبار جهانی و در رأس آنان آمریکای جنایتکار با توطئه ها، تهدیدها و زیاده خواهی های خود، منطقه را به آتش کشیده و هزاران انسان بی گناه در سوریه، عراق و یمن با سلاح های مدرن آمریکایی و به وسیله مزدوران وابسته کشته می شوند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از عموم مردم استان دعوت کرد تا با حضور انقلابی، حماسی و عاشورایی در راهپیمایی 13 آبان و با شعارهای کوبنده علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار، بار دیگر بر مواضع انقلابی خود علیه امریکا و استکبار صحه بگذارند.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این‌که راهپیمائی 13 آبان در تبریز از ساعت 9 و 30 دقیقه آغاز و پس از طی مسیرهای چهارگانه از نقاظ مختلف شهر، مراسم اصلی راس ساعت 10 در میدان ساعت برگزار می شود، گفت: تمامی مسیرهای راهپیمایی به میدان ساعت ختم خواهند شد.

وی یادآور شد: مسیر شماره یک از میدان فجر، چهارراه شریعتی، سه راه طالقانی، میدان ساعت؛ مسیر شماره دو از میدان دانشسرا،- میدان شهدا، خیابان ارتش شمالی، میدان ساعت؛ مسیر شماره سه از چهارراه باغشمال، خیابان ارتش جنوبی، میدان ساعت و مسیر شماره چهار از میدان شهید بهشتی(منصور) به طرف خیابان امام خمینی(ره) و به میدان میدان ساعت ختم خواهد شد./935/302/ب3

 

ارسال نظرات