۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۴۵۸۹۴۴
آیت الله دری نجف آبادی:

13 آبان روز مرگ بر آمریکا و مبارزه با استکبار جهانی است

آیت الله دری نجف آبادی 13 آبان را روز مرگ بر آمریکا و مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: نیاز است جوانان و نوجوانان با حضور گسترده در این آیین، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) و خون شهدا، پشتیبانی و حمایت همه جانبه خود را از انقلاب و رهبر معظم انقلاب اعلام و به گوش جهانیان برسانند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر دیروز در دبیرستان دوره اول مهندس غلامی در شهر کرهرود اراک افزود: شهید فهمیده سرمایه عظیمی از درک و شعور دینی و سیاسی بود که باید سرلوحه و الگوی نسل نوجوان و جوان کشور قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی ، ولایتمداری، آگاهی، شجاعت و عشق به انقلاب اسلامی را از خصوصیات شهید فهمیده عنوان کرد و ادامه داد: این شهید والا مقام با از خود گذشتگی، جان خود را برای دفاع از اسلام، قرآن، عزت میهن اسلامی اهدا کرد.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: سپاه، بسیج، ارتش و اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس توطئه های دشمن را خنثی کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی از آن جدا شود.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس با کمترین امکانات توانستند خرمشهر را از دست صدامیان آزاد کنند و برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار گذارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: با وجود نا امنی ها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی به برکت رهبری امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی، خون شهدا و رهبری رهبر معظم انقلاب به جزیره امنی در منطقه تبدیل شده و فرصت برای تحصیل علم و دانش فراهم شده است و جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید با بهره گیری از این فرصت در راه تحصیل علم و دانش و توسعه کشور تلاش کنند.

آیت الله دری نجف آبادی روز سیزدهم آبان را روز مرگ بر آمریکا و مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: نیاز است جوانان و نوجوانان با حضور گسترده در این آیین، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) و خون شهدا، پشتیبانی و حمایت همه جانبه خود را از انقلاب و رهبر معظم انقلاب اعلام و به گوش جهانیان برسانند.

شهریار فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این برنامه معنوی گفت: 13 آبان، نماد استکبار ستیزی و تلفیقی از آموزه های اخلاقی، اسلامی، استکبار ستیزی و رافت اسلامی است.

فولادوند افزود: جمهوری اسلامی ایران با کشور های استکبار ستیز مقابله کرده است و معتقد است در معادلات کشوری باید اخلاق حاکم باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: دانش آموزان و فرهنگیان استان مرکزی با حضور پرشور در راهپیمایی روز13 آبان انزجار خود را از خوی استکباری به نمایش می گذارند و و همدلی و همبستگی در راه اقتدار کشور را اعلام می کنند.

در این آیین از دانش آموزان فعال در حوزه نماز تقدیر شد.

227 هزار دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند./842/101/ب3

ارسال نظرات