۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۵۸۹۵۵

اعطای قرض الحسنه سفر اربعین به طلاب زائر

امام جماعت مسجد امام موسی کاظم(ع) گفت: در منطقه پردیسان قم کسانی که قصد دارند در زیارت اربعین شرکت کنند اما از لحاظ مالی شرایط لازم را ندارند مدرسه سطح عالی امام کاظم(ع) به طلاب قرض الحسنه زیارت کربلا اهدا خواهد کرد.
فاطمی نیا

حجت الاسلام سید‌رضا فاطمی‌نیا امام جماعت مسجد امام موسی کاظم(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان اهمیت زیارت اربعین و اجر و پاداش این زیارت گفت: در آیات و روایات بسیار تاکید و سفارش بر زیارت اربعین شده است.

امام جماعت مسجد امام موسی کاظم(ع) به کمک هزینه سفر کربلا اشاره کرد و گفت: در منطقه پردیسان کسانی که قصد دارند در زیارت اربعین شرکت کنند اما از لحاظ مالی شرایط لازم را ندارند مدرسه سطح عالی امام کاظم(ع) به طلاب وام زیارت کربلا اهدا خواهد کرد.

وی به چگونگی پرداخت وام زیارت اشاره کرد و افزود: به طلاب پردیسانی مبلغ 300 تا 500 وام قرض الحسنه زیارت کربلا در روز اربعین اهدا می گردد.

این فعال فرهنگی شرایط دریافت وام زیارت را سهل و آسان برشمرد و تصریح کرد: شرایط بسیار مناسبی دارد که با دریافت یک سفته یک میلیونی و کپی شناسنامه طلاب عزیز می توانند به دریافت این وام اقدام کنند.

وی به خیرین سفارش کرد و گفت: در باشکوه برگزار شدن زیارت اربعین خیرین کوشا باشند و افرادی که توانای مالی ندارند را تقویت کنند که بتوانند در این اجتماع عظیم حسینی شرکت کنند؛ در روایات آمده که پولی که برای زیارت اربعین قرض داده می شود چندین برابر آن را خدا در زندگی فرد قرض دهنده جبران می کند.

امام جماعت مسجد امام موسی کاظم(ع) در پایان خاطرنشان کرد: اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند و کسانی که مایل به دریافت وام زیارت کربلا هستند با مراجعه به مسجد امام کاظم(ع) واقع در انتهای بلوار ابوطالب پردیسان به دریافت وام اقدام کنند./978/ت302/س

ارسال نظرات