۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۴۵۸۹۶۴
سردار قاسمی:

برخی به دنبال تعمیم انحراف خود در جامعه هستند/ مردم هوشیار باشند

سردار قاسمی با اشاره به انحراف واضح و آشکار برخی افراد در جامعه، گفت: برحی به قدری وقاحت دارند که نه تنها به دنبال اصلاح خود نیستند بلکه به دنبال راهکاری مناسب برای تعمیم انحراف خود در جامعه هستند.
سعید قاسمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار سعید قاسمی، فرمانده دفاع مقدس شب گذشته در مراسم صداقت آمریکایی که در همدان برگزار شد با اشاره به لزوم استکبارستیزی در جامعه گفت: در شرایطی که هنوز داغ 17 هزار نفر از افرادی که به دست منافقان در جامعه شهید شده اند، تسلی نیافته است، دانشگاه صنعتی شریف نام مریم رجوی را در کتاب های فارغ التحصیلان خود درج کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم همدان در طول سال های انقلاب و پس از ان نشان داده اند که از آرمان های امام و رهبری دفاع می کنند و این پیامی مهم برای کسانی دارد که می گویند مردم دیگر توجهی به نظام ندارند.

وی با اشاره به کشتار مردم یمن، سوریه و عراق در منطقه، اظهار داشت: با وجود همه این کشتارها هنوز سازمان ملل هیچ موضع جدی اتخاذ نکرده است ولی برخی افراد داخلی با تقدیم فرش ابریشم به آنان بدجور سنگشان را به سینه می زنند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید هوشیار باشیم چرا که آمریکا در پی آن است که با استفاده از نفوذی های خود بعد از پروژه بتن، تأسیسات هسته ای را آسفالت کند.

استاد دانشگاه گفت: متأسفانه ارزش ها به دست برخی افراد مسؤول در حال تغییر و از دست رفتن است چنان که در کتاب سوم دبستان درس حسین فهمیده حذف شد و با دروغ های متوالی آن را ناپدید کردند.

وی با انتقاد از حضور عناصر دوتابعیتی در بدنه دولت، ابراز داشت: حضور و جود افراد با تابعیت دوگانه در کشور می تواند مقدمات نفوذ و گرفتاری های فرهنگی را ایجاد کند.

قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در مقابل خون شهدا پاسخگو باشند چرا که حضور شهدا و بازگشت آنان به جامعه حاوی پیام های مهمی است که باید آن ها را دریافت کرد.

وی با اشاره به انحراف واضح و آشکار برخی افراد در جامعه، گفت: برحی به قدری وقاحت دارند که نه تنها به دنبال اصلاح خود نیستند بلکه به دنبال راهکاری مناسب برای تعمیم انحراف خود در جامعه هستند./979/202/ب2

ارسال نظرات