۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۴۵۹۰۰۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

راهپیمایی 13 آبان تجلی وحدت و نمایش روحیه استکبارستیز ملت ایران است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان حضور در راهپیمایی 13 آبان را تجلی وحدت و نمایش روحیه استکبارستیز ملت ایران عنوان کرد و گفت: مهم ترین پیام این حضور بیداری اسلامی است.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک فرا رسیدن یوم آلله 13 آبان بر حفظ شعار ملی و ارزش ماندگار برای جمهوری اسلامی تأکید کرد.

وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم به ویژه نسل جوان در صحنه های انقلاب، افزود: جوانان امروز ما همچون جوانان سال 59 با همان هدف، ایده و عقیده همان راه را ادامه می دهند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به بصیرت، هوشیاری، شناخت، معرفت و آگاهی نسل جوان نسبت به دشمنان انقلاب و کینه توزی آمریکا، افزود: جوانان امروز ایران اسلامی همان جوانان انقلاب 59 هستند.

وی با بیان اینکه پیام تبعید امام، بیداری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: امروز این پیام در همه دلها ثبت شده است و در جهان اسلام در حال گسترش است.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه درایت، رهبری، مدیریت و کفایت مدیریت رهبر معظم انقلاب موجب شد که تا به امروز از شعار، هدف و راه امام راحل فاصله نگیریم، اظهار داشت: شعار و راه امام راحل دشمن ستیزی و استکبار ستیزی است که همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما، شعار دینی و قانون اساسی ما از قرآن است، افزود: مهم ترین اهداف انقلاب دشمن ستیزی، ظلم ستیزی و دفاع از محروم است و این اهداف امروز تحقق یافته و به عنوان الگو برای دنیا معرفی شده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: امروز جوانان آگاه و بیدار ما الگوی جوانان دنیا هستند و ادامه راه امام خمینی(ره) و تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب هدف جوانان مؤمن، ولایی و انقلابی است.

وی با دعوت از عموم مردم ولایی لرستان، جوانان غیور و مؤمن، دانش آموزان و دانشجویان استان به ویژه شهر خرم آباد برای حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، خاطرنشان کرد: این حضور تجلی وحدت مردم در راستای تحقق آرمانهای انقلاب و ایستادگی در برابر استکبار است./9459/302/ب2

ارسال نظرات