۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۵۹۱۰۳
امام جمعه شهرستان ملکشاهی:

تسخیر لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را در دنیا شکست

امام جمعه شهرستان ملکشاهی گفت: ما برای اینکه بتوانیم در دنیا حرف تازه ای داشته باشیم و برای اینکه ملجأ و پناه مردم مظلوم دنیا باشیم و برای اینکه الگوی پیشرفته انقلاب اسلامی به جهان صادر شود و مستکبران یکی بعد از دیگری ساقط شده و از بین بروند، باید طاغوت ستیزی و استکبارستیزی ما با جدیت و محکم ادامه پیدا کند.
سید عبدالله امینی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام سید عبدالله امینی، امام جمعه شهرستان ملکشاهی در گفت وگو با رسانه ها گفت: تسخیر لانه جاسوسی بدست دانشجویان پیرو خط امام (ره) یک تحول چنان بزرگی بود که حضرت امام از آن تعبیر به انقلاب دوم کردند.

وی اظهار کرد: تعبیر حضرت امام از این جهت بود که انقلاب اول، طاغوت ستیزی بود و ما طاغوت را از کشور بیرون کردیم و کار انقلاب دوم، استکبار ستیزی بود.

امام جمعه ملکشاهی گفت: در هر طاغوتی، استکباری هم هست امام مظهر استکبار، آمریکا و اسرائیل بود.

حجت الاسلام امینی افزود: در تسخیر لانه جاسوسی، هیمنه آمریکا در دنیا شکسته شد.

وی تصریح کرد: هیمنه آمریکا چنان در دنیا و در میان ملت آمریکا شکسته شد که نتیجه آن این است که آقای کری اعتراف می کند؛ یکی از علل اصلی شکست آقای کارتر در انتخابات در برابر ریگان، تصرف سفارت ما در سال 1979 در ایران بود.

استاد حوزه علمیه گفت: آمریکایی ها می دانند که اکنون هیمنه شان شکسته شده است و با ادامه دادن راه انقلاب و استکبارستیزی، سقوط آمریکا تسریع خواهد یافت.

امام جمعه ملکشاهی یادآور شد: ما برای اینکه بتوانیم در دنیا حرف تازه ای داشته باشیم و برای اینکه ملجع و پناه مردم مظلوم دنیا باشیم و برای اینکه الگوی پیشرفته انقلاب اسلامی به جهان صادر شود و مستکبرین یکی بعد از دیگری ساقط و از بین بروند، باید حتما طاغوت ستیزی و استکبارستیزی ما با جدیت و محکم ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام امینی در پایان گفت: در استکبارستیزی و طاغوت ستیزی محور داریم و محور ما در این راه، ولایت فقیه است و ولی دوستی و ولی یاری راز موفقیت ما در استکبارستیزی است./879/102/ب2

ارسال نظرات