۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۵۹۱۱۸
امام جمعه بابلسر:

13 آبان ماه نماد سازش ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که جوانان پیرو خط امام خمینی(ره) با اشغال لانه جاسوسی به یک عمر ظلم و استکبار این کشور جنایتکار در ایران اسلامی پایان دادند، گفت: سیزدهم آبان ماه روز شکستن هیمنه پوشالی آمریکایی ها از سوی جوانان ولایی و با بصیرت ایران اسلامی است.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان به فرا رسیدن 13 آبان اشاره کرد و با بیان این که استکبارستیزی، استقلال طلبی و آزادی خواهی وجه مشترک سه واقعه تاریخی در سیزدهم آبان ماه است، گفت: ملت ایران ثابت کردند هیچ گاه زیر بار ظلم و استبداد غرب نخواهند رفت.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره در مقابله با استکبار و ظلم پیشگام بوده اند، افزود: سرنگونی حکومت 2 هزار و 500 ساله پهلوی گوشه ای از مبارزه این ملت با ظلم و استبداد داخلی و خارجی بوده است.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که ملت باصلابت و ولایتمدار ایران در سایه وحدت و همدلی داخلی هیچ اجازه نداده عزت و اقتدار این کشور خدشه دار شود، خاطرنشان کرد: با توجه به همه تلاش های 37 ساله آمریکایی ها علیه ملت ایران، اما امروز این ملت در عرصه جهانی به عنوان کشوری مقتدر و الگو مورد توجه است.

حجت الاسلام قلی پور از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به عنوان پرچمداران مبارزه با استکبار جهانی یاد کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با پیروزی نهضت انقلاب اسلامی طومار استکبار جهانی و نوکران منطقه ای آنها را در هم پیچید.

استاد حوزه علمیه مازندران مهم ترین پیام 13 آبان را دفاع از عزت و عظمت اسلام ناب و انقلاب در برابر ظلم و استکبار دانست و خاطرنشان کرد: سیزدهم آبان ماه ثابت کرد که ملت ایران هیچ گاه زیر بار زیاده خواهی های آمریکا و همپیمانان غربی اش نخواهد رفت.

امام جمعه بابلسر با بیان این که شعار «مرگ بر آمریکا» ملت ایران نشان دهنده عمق نفرت ملت ایران از سیاست ها و رفتارهای خباثت آلود آمریکایی ها در 37 سال اخیر است، تصریح کرد: این شعار ملی امروز به شعار بسیاری از ملت های آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مرگ بر آمریکا دارای یک پشتوانه عمیق و منطقی است، خاطرنشان کرد: مبارزه با استکبار و ظلم یکی از مهم ترین اهداف آغاز نهضت عظیم اسلامی از سوی امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه دست از این شعار ملی برنخواهند داشت، ادامه داد: این شعار خردمندانه و عمیق هر روز با قدرت و عظمت بیشتری از سوی ملت بزرگ ایران بر علیه بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا بیان می شود.

امام جمعه بابلسر با بیان این که آمریکایی ها از هیچ اقدام توطئه انگیزی برای نابودی انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر کوتاهی نکردند، گفت: از ترورهای اول انقلاب گرفته تا تهدید و تحریم های ظالمانه تنها گوشه ای از رفتار ظالمانه آمریکایی ها علیه یک ملت متمدن است.

وی با اشاره به این که ملت ایران هیچ گاه آمریکایی ها را دوست خود نداسته و نمی داند، افزود: آمریکایی ها دشمن درجه یک این ملت هستند و همواره تلاش کرده اند تا این ملت به رشد و توسعه دست پیدا نکند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اسناد و شواهد بسیاری از جنایت های آمریکایی ها علیه ملت ایران وجود دارد، گفت: آنهایی که به دنبال برقراری رابطه با آمریکای جنایتکار هستند بدانند که این کشور جز به نابودی انقلاب اسلامی به چیز دیگری قانع نخواهد شد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که جوانان پیرو خط امام خمینی(ره) با اشغال لانه جاسوسی به یک عمر ظلم و استکبار این کشور جنایتکار در ایران اسلامی پایان دادند، تصریح کرد: سیزدهم آبان ماه روز شکستن هیمنه پوشالی آمریکایی ها از سوی جوانان ولایی و با بصیرت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام قلی پور به دروغین بودن سخنان و وعده های آمریکایی ها در تریبون های جهانی اشاره کرد و با بیان این که آمریکایی ها در قضیه برجام بار دیگر خباثت خود را به دنیا ثابت کردند، گفت: با توجه به انجام تعهدات کامل کشورمان در جریان این توافق نامه می بینیم که آمریکایی ها هنوز به تعهدات خود عمل نکردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه هنوز هم عده ای ساده لوح به پایبندی آمریکایی ها به تعهداتشان در قضیه برجام امیدوار هستند، افزود: دروغ و فریبکاری اصول اولیه مقامات آمریکایی در برقراری ارتباط با دیگر کشورها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حضور پرشور مردم و به ویژه دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: این حضور گسترده می تواند اثبات کننده تداوم روحیه استکبارستیزی ملت ایران در برابر آمریکایی ها باشد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که 13 آبان ماه نماد سازش ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی است، افزود: جوانان بابصیرت و انقلابی این کشور بار دیگر وفاداری به راه و منش امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد./950/202/ب2

ارسال نظرات