۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۵۹۱۲۰
امام‌جمعه آران و بيدگل:

پرچمداري جبهه مقاومت و اثرگذار ایران از دستاوردهای حماسه 13 آبان است

امام‌جمعه آران و بيدگل گفت: پرچمداري جبهه مقاومت و مبارزه با آمريکا در سطح جهان، استحکام نظام اسلامي و موقعيت ممتاز و اثرگذار جمهوري اسلامي را از جمله پيامدها و دستاوردهاي ارزشمندي دانست که به برکت حماسه هاي 13 آبان و تقابل و ايستادگي ملت ايران برابر دولتمردان جنايتکار کاخ سفيد رقم خورده است.
حجت الاسلام سيد محمد موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، حجت الاسلام  سيد محمد موسوي بعد از ظهر امروز در جمع دانش آموزان شهرستان آران و بيدگل گفت: ۱۳ آبان سالروز تبعيد رهبر کبير انقلاب اسلامي و بزرگ مرجع جهان تشيع حضرت امام (ره) در سال 1343 به جرم دفاع از شرافت و کرامت انساني و استقلال ايران در مخالفت با لايحه سراسر ننگين و استعماري کاپيتولاسيون و برده داري نوين آمريکاي جنايتکار است.

وي افزود: ۱۳ آبان سالروز شهادت دانش آموزان انقلابي به ظلم و ستم وفساد دستگاه دربار ستم شاهي و استعمار و دخالت آمريکا در امور داخلي ايران است که اين قيام از سوی گارد دژخيمان رژيم منحوس طاغوت و با طراحي به دستور آمريکا در مقابل در دانشگاه تهران در سال 1357 به وحشيانه ترين شکل ممکن به خاک وخون کشيده شد.

امام‌جمعه آران و بيدگل خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان ماه سالروز تسخير و فتح ظفرمندانه لانه جاسوسي آمريکا به دست دانشجويان مسلمان پيرو خط امام (ره) در سال 1357 است.

وي تاکيد کرد: مصادف شدن سه رخداد مهم در روز ۱۳ آبان که وجه مشترک همه آنها استکبار ستيزي، استقلال طلبي و آزادي خواهي ملت مبارز، مقاوم و ولايتمدار ايران اسلامي است.

امام‌ جمعه آران و بيدگل گفت: آبان ماه روز تاريخي صدور انقلاب ما به اقصي نقاط گيتي بود تا در سراسر جهان و در تارک قلل گيتي پرچم توحيد و استقلال و سربلندي ما به اهتزاز در آيد و نداي لا اله الا الله بر هر زباني جاري شود و هر حاکم مستبد و ظالمي که منيت خود را به جاي حکم توحيد و يکتاپرستي است سرنگون شود.

حجت الاسلام موسوي پرچمداري جبهه مقاومت و مبارزه با آمريکا در سطح جهان، استحکام نظام اسلامي و موقعيت ممتاز و اثرگذار جمهوري اسلامي را از جمله پيامدها و دستاوردهاي ارزشمندي دانست که به برکت حماسه هاي 13 آبان و تقابل و ايستادگي ملت ايران برابر دولتمردان جنايتکار کاخ سفيد رقم خورده است.

وي تاکيد کرد: بعد از گذشت 38 سال از پيروزي انقلاب اسلامي مي بينيم که فرياد مرگ برآمريکا در سراسر دنيا طنين انداز است.

امام‌ جمعه آران و بيدگل گفت‌: ما 13 آبان را به عنوان نهال پر ثمر شجره طيبه اي مي دانيم که  غرس آن به دست امام (ره) و آبياري آن به دست شهيدان دانش آموز و ثمره اش سيلي دانشجويان و دانش آموزان برگونه استکبار بوده است./202/1307/ب1

ارسال نظرات