۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۴۵۹۱۲۹
حجت الاسلام میرلوحی:

اقتصاد مقاومتی، برائت از دشمنان اسلام و انقلاب است

حجت الاسلام میرلوحی با بیان اینکه 13 آبان روز تبری از دشمن اسلام و شیطان بزرگ است، گفت: انسان مسلمان هرگز از تبری و دشمنی با دشمنان خدا دست برنمی‌دارد و امروز اقتصاد مقاومتی همان برائت از دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است.
میرلوحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام میرلوحی، عضو هیأت امنای دانشگاه امام صادق(ع)، امروز به مناسبت یوم الله 13 آبان در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است.

وی افزود: جنایات، اشغالگریها و استعمارگریهای آمریکا در این دو سه قرن اخیر بر هیچ فرد و کشور مسلمانی پنهان نبوده است و این مهم با رد پای کشورهایی همچون ایتالیا، اسپانیا، و... در لیبی، مصر، سوریه و ... قابل تایید است.

حجت الاسلام میرلوحی درباره استعمار و خباثت رژیم انگلیس، بیان داشت: طی قرن گذشته هر جا سخن از خیانت و جنایت به اسلام و مسلمانان مطرح می‌شود، ردپای انگلیس خبیث نیز در آنجا دیده می‌شود و امروز آمریکا به تدریج جاپای انگلیس گذاشته و به خود این اجازه را داده تا در امور ایران دخالت کند.

عضو هیأت امنای دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به جاسوسی سفارت آمریکا در سال 58، ابراز کرد: هدف آنان از این عمل وقیح ساقط کردن نظام انقلاب اسلامی بود که دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی با انبوهی از وسایل جاسوسی نه تنها برای ایران،‌ بلکه برای تمام منطقه و بین الملل روبه‌رو شدند.

وی با اشاره به جنایات آمریکا از 38 سال قبل تا به امروز، گفت: آمریکا در اوایل انقلاب با تحریک اقوام برای کودتا، ایجاد جریانهای موسوم به خلق عرب و کردستان و ترکمن، راه اندازی کودتای نوژه، آغاز جنگ تحمیلی همه و همه آمریکا نقش اساسی و کلیدی در این امور داشته است.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: فتنه سال 88 در دهه اخیر از بزرگترین جنایت آمریکا علیه ایران بود که با تشویق و تحریک مخالفان نظام، اسلام، منافقین، وهابیون و سلطنت طلبان برای براندازی نظام اسلامی صورت گرفت.

وی افزود: امروز شجره خبیثه ملعونه آل‌سعود با سلاح های آمریکایی تروریست‌های تکفیری کودک‌کش را مجهز کرده و با حمایت و دخالت آن شیطان بزرگ به جنگ افروزی در کشورهایی همچون یمن، سوریه و عراق پرداخته است

حجت الاسلام میرلوحی با اشاره به بد عهدی و خباثت آمریکا نسبت به مساله برجام، عنوان کرد: تجربه اخیر در مساله برجام بدعهدی آمریکا را آشکار و طینت او را برای همگان رسوا کرد و این امر سبب شد افرادی که سیاست نظام اسلامی را قبول نداشتند اما قلبشان برای وطن می‌تپید به این بدعهدی آمریکا اذعان کنند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: عقب نشینی امروز آمریکا به سبب اقتداری بود که مذاکره کنندگان به پشت گرمی ملت عظیم ایران و اقتدار نیروهای مسلح و صلابت و تدبیر رهبر معظم انقلاب کسب کرده بودند.

وی 13 آبان را روز تبری از دشمن اسلام، شیطان بزرگ دانست و گفت: انسان مسلمان هرگز از تبری و دشمنی با دشمنان خدا دست برنمی‌دارد و امروز آمریکا بزرگترین دشمن اسلام است و در انتخابات آتی آمریکا که دو دیوانه وحشی مسابقه دشمنی با ایران را گذاشته‌اند نشان از عدم اعتماد به آنان است.

این استاد دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: امروز اقتصاد مقاومتی همان برائت از دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است./201/813/ب1

ارسال نظرات