۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۴۵۹۱۴۶
مدیرعامل بنیاد صیانت از خانواده خراسان جنوبی:

تسلیم و رضای الهی از صفات بارز حضرت زینب است

مدیرعامل بنیاد صیانت از خانواده خراسان جنوبی تسلیم و رضای الهی را یکی از صفات بارز حضرت زینب(س) دانست و گفت: حضرت زینب(س) شخصیت بزرگ تاریخ و بانویی با عظمت هستند.
حضرت زینب(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حسین فرازی، مدیرعامل بنیاد صیانت از خانواده خراسان جنوبی امشب در اجتماع عظیم منشور عزت که در آستان امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: اگر امام حسین(ع) در روز عاشوار در سال 61 هجری شهید شدند و عزیزترین فرزندان و بهترین اصحاب و یاران خود را از دست دادند و دشمنان نیز بر این باور بودند که ماجرای امام حسین(ع) تمام شده است.

وی گفت: دشمنان غافل از این بودند که بزرگ ترین زن اسلام یعنی حضرت زینب(س) که در دامن حضرت زهرا(س) پرورش یافته بودند در ماجرای کربلا حضور داشتند و آن کسی که باید ماجرا و پیام کربلا را به نسل‌های بعدی برساند حضرت زینب(س) بودند.

مدیرعامل بنیاد صیانت از خانواده خراسان جنوبی تسلیم و رضای الهی را یکی از صفات بارز حضرت زینب(س) دانست و افزود: حضرت زینب(س) شخصیت بزرگ تاریخ و بانوی پر عظمت هستند.

حجت الاسلام فرازی با بیان اینکه تسلیم و رضای الهی چند شاخصه دارد که یکی از این شاخصه‌ها انجام دادن شکر آگاهانه است، تصریح کرد: نعمت بزرگ انقلاب جای شکر دارد و امروز به برکت خون شهیدان و حکومت ولایت فقیه امن‌ترین کشور جهان را داریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز تصمیم دارد به وسیله فضای مجازی و بد حجابی خانواده‌ها را گمراه کند، ادامه داد: دشمنان به وسیله بد حجابی و بی بندوباری خانواده‌های ما را از پا دربیاورند، اگر بی بندوباری و شبکه‌های اجتماعی در این جامعه وجود داشته باشد وضعیت کشور خطرناک می‌شود و دشمن بر ما مسلط می‌شود.

مدیرعامل بنیاد صیانت از خانواده خراسان جنوبی دومین شاخصه تسلیم و رضای الهی را گفتن اذکار نامید و خاطرنشان کرد: باید ذکر گفتن همراه با عمل باشد و خوشبختانه امروز جلسات قرآنی و مراسمات روضه به خوبی برگزار می‌شود که باید قدر این جلسات را دانست.

حجت الاسلام فرازی اظهار کرد: امروزه یزید و شمرهای زمان و حسین‌های زمان وجود دارد باید ببینیم به دنبال همهمه‌های شمر قرار بگیریم یا به دنیال لبیک گفتن یا حسین(ع) قرار داشته باشیم./202/880/ب1

ارسال نظرات