۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۵۹۲۱۱
آیت الله حیدری:

آمریکا پس از برجام دندان خود را تیزتر کرده است

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری با بیان این که بر اساس فرموده قرآن تا در برابر استکبار تسلیم محض نشویم آنها به دشمنی خود ادامه می دهند، گفت: اگر ما متدین و ملتزم به اسلام و قرآن هستیم باید در میدان مبارزه حضوری جدی داشته باشیم.
آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر ضرورت تداوم مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکا گفت: تداوم مبارزه با استکبار جهانی مقتضای طبیعت اعتقاد به خداوند، پیامبر و روز قیامت است.

وی افزود: مبارزه با استکبار کار همه انبیا و اولیای الهی بوده و در هیچ برهه ای از زمان میدان مبارزه انبیا و اولیا با مستکبران خالی نبوده است، در زمان ما نماد کفر و استکبار جهانی که هرچه قساوت و ددمنشی است سر مردم مستضعف آورده اند غربی ها و در رأس آن آمریکا و اسرائیل هستند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که بر اساس فرموده قرآن تا در برابر استکبار تسلیم محض نشویم آنها به دشمنی خود ادامه می دهند، اظهار داشت: اگر ما متدین و ملتزم به اسلام و قرآن هستیم باید در میدان مبارزه حضوری جدی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر آمریکا را از استکبار جهانی حذف کنیم و بگوییم آمریکا جزو استکبار نیست مسخره است چون مصداق اتم استکبار جهانی آمریکا به شمار می رود، در هر زمان مبارزه وجود دارد و امروز طرف مبارزه آمریکای جنایتکار است.

آیت الله حیدری با تأکید بر این که آمریکا حقیقتا شیطان بزرگ است، اظهار داشت: ملت ایران بیش از 60 سال تحت سلطه آمریکا و قبل از آن زیر سلطه انگلیس بوده است، هر چه بدبختی و هر ظلم و ستمی که به ایران شده چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب زیر سر آمریکا است.

وی عنوان کرد: حتی پس از جریان برجام هم آمریکا به شیطنت و خوی استکباری خود ادامه داده و دندان های خود را تیزتر کرده است، احزاب گوناگون آمریکا اعم از دموکرات و جمهوری خواه برای سلطه بیشتر مسابقه می دهند، آن ها ایران را به عنوان مرکز مقاومت به خوبی می شناسند از این رو تمام کارشکنی ها و بامبول هایی که در عراق، سوریه، لبنان و یمن در آورده اند مقصود اصلی ایران است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: به زعم خود می خواهند پوزه ایران را به خاک بزنند، وظیفه و فرهنگ حسینی و شهادت طلبی اقتضا می کند که بایستیم و پیروزی در پرتو ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار است و  آخر مقاومت جز پیروزی نخواهد بود و عزت ما به همین مبارزه بستگی دارد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات