۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۴۵۹۲۳۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

آمریکایی ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آمریکایی ها و استکبار قابل اعتماد نیستند، گفت: آمریکایی ها جنایت های گوناگونی را در نقاط مختلف جهان داده و تجربه های تلخ پیش و بعد از انقلاب اسلامی نشان می دهد به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزای رسا در بیرجند، اظهار داشت: برای دشمن نمی شود حقی را تعیین کرد و امروزه نیز تا دشمن و دشمنی است جنگ هم وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها و استکبار قابل اعتماد نیستند، گفت: آمریکایی ها جنایت های گوناگونی را در نقاط مختلف جهان به وجود آورده اند و تجربه های تلخ پیش و بعد از انقلاب اسلامی نشان می دهد، آمریکایی ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آمریکایی ها جای سؤالی را نگذاشته اند و این بی اعتمادی بر همه روشن است، آمریکایی ها هیچ وقت به عهد خود پایبند نبوده اند و نخواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: امروز خود آمریکایی ها و کاندیداهای ریاست جمهوری پرده برداری می کنند، به تعبیر رهبر معظم انقلاب آنچه که ما پیش از این می گفتیم و برخی ها باور نمی کردند امروز خودشان سخنانی بیشتر از آنچه که ما می گفتیم می گویند./202/880/ب1

ارسال نظرات