۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۴۵۹۲۴۲
همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی 13 ‌آبان در خرم آباد برگزار شد

مردم ولایی استان لرستان همزمان با سراسر کشور، حضوری پر شور در راهپیمایی 13 آبان ماه داشتند و با سر دادن ندای الله اکبر بار دیگر با آرمانهای انقلاب بیعت کردند.
راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، صبح امروز، 13 آبان ماه 95 مردم ولایی لرستان، از پیر و جوان، زن و مرد با حضوری چشمگیر و پرشور در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند.

حضور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در راهپیمایی 13 آبان نمادی از وحدت و نمایش روحیه استکبارستیزی بود و در این روز تاریخی با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» نشان دادند که همواره راه دانش آموزان 13 آبان 58 را ادامه می دهند.

شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس» راهپیمایان 13 آبان جنایت استکبار علیه ملت ایران را محکوم کرد.

گفتنی است، مسیر راهپیمایی 13 آبان در خرم آباد از میدان شهدا آغاز و با حرکت به سمت مصلای الغدیر این شهر و با سخنرانی امام جمعه موقت خرم آباد و قرائت بیانیه پایان یافت.

دانش آموزان، دانشجویان، علما، طلاب، مدیران و مسؤولان استان لرستان با حضوری وصف‌ناپذیر بار دیگر با آرمانهای امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

مردم ولایی استان لرستان، به ویژه جوانان و نوجوانان در این حضور گسترده و با نشاط باری دیگر ثابت کردند که تا خون در رگ دارند از انقلاب دفاع می کنند./9459/203/ب2

ارسال نظرات