۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۵۹۲۵۷
امام جمعه نورآباد:

فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در مقابل هجمه دشمنان بیمه می کند

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر هجمه های دشمنان بیمه می کند، گفت: تبیین این فرهنگ لازمه تربیت دانش آموزانی انقلابی است.
فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، پیش از ظهر امروز در برگزاری مراسم یادواره شهدای دانش آموز شهرستان دلفان که در دبیرستان دخترانه شهید صدر این شهر برگزار شد، گفت: یادواره شهدا فرصتی برای آشنایی نسل جوان و نوجوان امروز با آرمانها و اهداف شهدا است.

وی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهدا در راه حق و دفاع از آرمانهای انقلاب، افزود: مهم ترین درسی که از شهدا می گیریم، درس آزادگی و ایثارگری است.

امام جمعه نورآباد شهدا را از برترین معلمان بشریت عنوان و خاطرنشان کرد: با تبیین آرمانهای شهدا باید در جهت تربیت نسلی نو و انقلابی گام برداریم.

وی با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی دشمن در جامعه امروز، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده هجمه های دشمن و بیمه کننده جوانان است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به تلاش دشمن در راستای گسترش آسیبهای اجتماعی، عنوان داشت: مهم ترین عامل خنثی سازی این آسیبها بین دختران حفظ حجاب و عفاف است.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف و پرداختن به اهمیت این مهم، بیان داشت: مهم ترین سفارش شهدا برای دختران و زنان پایبندی به عفاف و حجاب بوده است.

امام جمعه نورآباد در ادامه به نقش زنان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: زنان جامعه اسلامی پا به پای رزمندگان آن دوران از ارزشهای والای اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به حضور هزاران بانوی شهیده در دوران هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: این حضور نشان از جان گذشتگی و فداکاری اقشار ملت بزرگ ایران در صیانت از آرمانهای انقلاب و امام راحل دارد./9451/203/ب2

ارسال نظرات