۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۴۵۹۲۸۰
نماینده مردم همدان در مجلس:

آمریکا هیچ گاه جز با زور عقب نشینی نکرده است

نماینده مردم همدان در مجلس اعتماد به آمریکا را ساده لوحی خواند و گفت: آمريكا در تاريخ خود نشان داده كه هيچ گاه جز با زور عقب نشيني نكرده است.
حاجی بابایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حمیدرضا حاجی بابایی امروز در مراسم تجمع استکبار ستیزی یوم الله 13 آبان در بوشهر گفت: امام در حركت كاپيتولاسيون اعتراض كرد و فرمود ننگ است كه ايران از ارزش هاي خود در مقابل آمريكا عقب نشيني كند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز كساني هستند که براي رضايت امريكا حاضرند حيثيت خود را از دست بدهند، گفت: آن زمان امام در مقابل اين انسان ها ايستاد و كار امام اين بود كه دست انسان ها را بگيرد و به اوج ببرد.

وی افزود: امام ملت مسلمان ايران را لايق شهروند با عزت درجه يك بين المللي كرد و به خاطر عزت اسلام تبعيد شد و دانش آموزاني را تربيت كرد كه درس امامت و شجاعت و وطن پرستي و شرافت مندي آموختند و در بهمن ٥٧ با حركت عمومي همراه با فرزاندان خود به خيابان آمدند و از امام خود دفاع كردند.

حاجی بابایی بیان داشت: در ١٣ آبان ٥٨ دانشجويان ابهت امريكا را شكستند در حالي كه امريكايي نقشه شوم خود را مي كشيدند، دانشجویان ما لانه جاسوسي امريكا را تسخير كردند و امروز شاهديم بعد از ٣٨ سال وفاداري خود را در دفاع از ارزش ها حفظ كردند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: تمام كساني كه امروز جانباز شيميايي در اين كشور هستند آثار جنايات امريكا را در بدن خود دارند.

وی با اشاره به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت: امروز ترامپ و كلينتون دارند پشت پرده هاي جنايات امريكا را افشا مي كنند؛ این آمريكايي ها بودند كه مسلمان كشي را با ايجاد گروه هاي تكفيري و داعش ايجاد كردند، تاريخ جنايات امريكا در منطقه يك تاريخ شفاف است، امريكا با تمام وجود با اسلام و قران مخالف است.

نمانیده مردم همدان در مجلس با بیان این که امريكا ملت ايران را ملتي درجه دو مي خواهد كه بر آن حكومت كند، گفت: به همين دليل رهبري دستور داد تا سند تحول در آموزش و پرورش تدوين شود تا دانش آموزان آمريكا را بشناسند و شهدا را به عنوان الگوي خود بدانند، همچنين الگوي دفاع مقدس در كتاب هاي دانش آموزان باشد، امروز به لطف خدا اين سند آماده است.

حاجی بابایی افزود: امروز ملت ايران بعد از هشت سال دفاع مقدس جنگ ديگري را آغاز كرده است؛ جنگ و تحريم ايران با قانون هايي كه مجلس امريكا مصوب مي كند.

وی با اشاره به فشارها و ظلم های آمریکا در طول تاریخ نسبت به مردم ایران گفت: امريكا هیچ گاه تحریم ها را بر نخواهد داشت؛ در ٨ سال دفاع مقدس شهداي ما با گفت وگو امريكا را محبور به عقب نشيني نكردند بلكه با خون خود اين كار را انجام دادند، آمريكا در تاريخ خود نشان داده كه هيچ گاه مگر با زور عقب نشيني نكرده است.

حاجی بایایی با بیان این که مقام معظم رهبري همواره تاکید می کنند كه امريكا قابل اعتماد نيست، گفت: امريكا چطور مي تواند مشكل بيكاري را براي بوشهري ها حل كند؟ تنها رمز موفقيت ما مقاومتي عمل كردن و ايستادن روي پا خود است.

این نماینده مجلس بیان داشت: اگر به جاي امريكايي ها از ملت خود كمك بخواهيم قطعا به ما كمك مي كنند؛ چرا به جاي تكيه بر خدا و اهل بيت و قران و جوانان نخبه به امريكايي ها بايد تكيه كنيم.آيا مي شود قرآن و اهل بيت(ع) و ملت ايران را رها كرد و از امريكا كمك گرفت؟

وی با بیان این که ترامپ و كلينتون امروز براي نوكري رژیم غاصب اسراييل مسابقه مي دهند اظهار داشت: هيچ كسي در كشور دلسوزتر از رهبري نيست.

حاجی بابایی بزرگ ترین مشکل امروز کشور را ركود اقتصادي عنوان کرد و گفت: همه اين مشكلات با وحدت و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتي و پشت سر رهبري حركت كردن حل خواهد شد. اولين حق مردم اين است كه تمامي احزاب به مشكلات مردم توجه داشته باشند، ايا مشكلي بزرگ تر از بيكاري داريم؟ شهيدان ما براي اين به شهادت رسيدند كه به ملت خدمت شود، اين حق مردم و دانش اموزان و ساير اقشار كشور است.

وی تصریح کرد: امروز روز مبارزه استكبار جهاني است و حل مشكل اشتغال و رکود با همین مرگ بر امريكاست./833/پ202/ج

ارسال نظرات