۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۵۹۲۸۴
امام جمعه بروجرد:

شعار محوری ایران «مرگ بر آمریکا» است

امام جمعه بروجرد «مرگ بر آمریکا» را شعار محوری ایران دانست و گفت: تا زمانی که این کشور دست از جنایات علیه کشورها بر ندارد این شعار ادامه دارد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در برگزاری مراسم 13 آبان در شرستان بروجرد، گفت: 13 آبان انقلابی دوم بود.

وی با اشاره به سخنان امام راحل، افزود: 13 آبان روز انقلاب اسلامی است و در این روز تاریخی توطئه های داخلی و خارجی آمریکا در ایران با تسخیر لانه جاسوسی خنثی شد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه 13 آبان روز تبلور خشم ملت ایران علیه آمریکا است، خاطرنشان کرد: مهم ترین پیام این روز مبارزه با استکبار است و جمهوری اسلامی در برابر استکبار کوتاه نمی آید.

وی آمریکا را دشمن شماره یک انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنی این کشور با ملت ایران هیچ گاه تمام نمی شود و نباید هرگز به آمریکای جنایتکار اعتماد کرد چرا که تاریخ بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را ثابت کرده است.

حجت الاسلام ترابی در ادامه یادآور شد: در طول نیم قرن گذشته ملت ایران همواره شاهد جنایات و توطئه های آمریکا علیه خود بوده اند.

وی به برجام اشاره و عنوان کرد: با گذشت 9 ماه از برجام، نه نتها از دشمنی آمریکا علیه ایران کمتر نشده بلکه همواره در پی ایجاد دسیسه های جدیدی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر دوری از این تفکر که دوستی با آمریکا مشکلات ایران را برطرف کرده است، بیان داشت: آمریکا کشوری بحران زده و دارای مشکلات فراوانی بوده و هرگز قادر به برطرف شدن مشکلات دیگر کشورها نمی باشد.

وی «مرگ بر آمریکا» را شعار محوری ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که این کشور دست از جنایات خصمانه خود علیه ملتها برنداشته ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام ترابی در ادامه بیان داشت: شعار مرگ بر آمریکا به معنای مرگ بر سیاستهای تجاوز گرانه و مداخله گرانه این کشور و روح استکباری و درنده خویی آن علیه کشورهای منطقه وجهان است./9459/203/ب2

ارسال نظرات