۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۵۹۳۰۳

تجمع ضد استکباری بوشهری ها در کرانه خلیج فارس برگزار شد

همزمان با فرا رسيدن روز ملي مبارزه با استكبار جهاني تجمع بزرگ استكبارستيزي در استان بوشهر برگزار شد.
راهپیمایی13 آبان در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، همزمان با فرا رسيدن روز ملي مبارزه با استكبار جهاني تجمع بزرگ استكبارستيزي در استان بوشهر برگزار شد.

مردم بوشهر از اوايل صبح امروز خانه هاي خود را ترك كرده و خود را به محل تجمع رساندند و با مشت هاي گره كرده و فرياد مرگ بر آمريكا و صهيونيسم اين پيام را جهانيان مخابره کردند كه ما عاشق مبارزه با استكبار جهاني هستیم و در اين راه از هدف خود كوتاه نخواهيم آمد.

حضور پرشور دانش آموزان مدارس بوشهر كه نسل سوم انقلابي ما را تشكيل مي دهند با پرچم هاي خوشرنگ ايران اسلامي و لباس هاي متحد الشكل در بين تجمع كنندگان به وضوح ديده شد.

مسیر هتل دلوار به فلکه رئیس علی دلواری جهت سهولت تردد بسته شده و دانش آموزان با شور و اشتیاق پلاکاردهایی باشعارهای مرگ برآمریکا، 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی بر کفرستیزان گرامی باد.

بر اساس این گزارش، دانش آموزان چفیه هایی بر دوش دارند و شعار مرگ بر آمریکا را با حرارت خاصی سر می دهند.

مقواهای در غرفه انجمن های اسلامی خواهران قرار داشت که دانش آموزان شعار هایی با مضمون هرچه فریاد دارید برسر آمریکا بزنید می نویسند.

ایستگاه های نقاشی با موضوع ۱۳ آبان و ایستگاه های صلواتی در مسیر تجمع راه اندازی شده است و با اشتیاق از مردم پذیرایی می کرند.

مردم با مشت هاي گره كرده و فرياد حسين حسين شعار ماست شهادت افتخار ماست، نه سازش نه تسليم نبرد با آمريكا، هيهات منا الذله، ولايت فقيه اصل دين است محور اتحاد مسلمين است جلوه خاصي را به اين مراسم داده بودند.

به گزارش رسا، عاشقان مبارزه با استكبار در كنار ميدان رئيسعلي دلواري نماد مبارزه با استمار با در دست داشتن پلاكارهايي از رهبر با مضمون " خودتان را آماده كنيد براي ادامه مبارزه با استكبار" و "مرگ بر امريكا" ديده مي شود.

گفتنی است حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت./203/846/ب1

ارسال نظرات