۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۵۹۳۱۱
امام جمعه نورآباد:

پی بردن به ماهیت پلید آمریکا، چراغ راه مسؤولان و مردم است

امام جمعه نورآباد با اشاره به خوی استکباری آمریکا، گفت: پی بردن به ماهیت پلید آمریکا، چراغ راه مسؤولان و مردم است.
امام جمعه نورآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپمیایی 13 آبان در شهرستان نورآباد با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان انقلابی در 13 آبان، یادآور شد: سفارتخانه آمریکا که به لانه فساد و توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده بود، از سوی دانشجویان انقلابی و رقم خوردن انقلابی دوم توطئه های دشمن برملا شد.

امام جمعه نورآباد با اشاره به توطئه های آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته، افزود: آمریکا همواره برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دسیسه های گوناگونی در پیش می گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری علیه توطئه های آمریکا، بیان داشت: شناخت آمریکای خونخوار و پی بردن به ماهیت پلید این کشور رمز موفقیت ملت ایران در برابر توطئه های آنان است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد یادآور شد: حضور ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و آرمانهای انقلاب است.

وی تصریح کرد: ملت ایران امروز با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان دخالتها و توطئه های استکبار جهانی را علیه مسلمانان محکوم کردند.

امام جمعه نورآباد با اشاره به خوی استکباری آمریکا، بیان داشت: تا زمانی که آمریکا دست از این خوی استکباری خود برندارد، شعار ملت ایران «مرگ بر آمریکا» است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» روحیه استکبارستیزی خود را به دنیا ثابت می کند و این شعار نشانه بیداری این ملت در برابر توطئه های استکبار است./9459/204/ب2

ارسال نظرات