۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۴۵۹۳۱۹

مراسم تجلیل از همسران شهدای مدافع‌ حرم برگزار شد

مراسم تجلیل از همسران شهدای مدافع‌حرم از سوی همسران شهدای دفاع‌مقدس در حسینیه رهروان روح‌الله برگزار شد.
 نمایشگاه عکس شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم تجلیل از همسران شهدای مدافع‌حرم از سوی همسران شهدای دفاع‌مقدس، صبح امروز با حضور عابدین عابدی‌مقدم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) در حسینیه رهروان روح‌الله برگزار شد.

عابدی‌مقدم در این مراسم خاطرنشان کرد: همسران شهدا ثابت کردند همه یک هدف واحد که همان عزت اسلام و مسلمین است را پیگیری می کنند و برای تحقق آن حاضرند از همه چیز خود بگذرند.

وی اظهار کرد: همسران شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) با همان روحیه، احساس و اعتقاد همسران شهدای دفاع مقدس در سالهای دهه 60 در صحنه حضور دارند و این همایش، خاطرات 30 سال پیش همسران شهدای دفاع مقدس را زنده کرده است و هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که جایگاه و مشکلات همسران، والدین و فرزندان شهدا را به خوبی می‌شناسد یا درک می‌کند از این رو باید در این زمینه تلاش شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از تغییر بانک عامل برای انجام خدمات مالی خانواده های شهدا خبر داد و افزود: بر اساس تصمیمات کشوری و با توجه به اینکه هم‌اکنون شرکت شاهد 83 درصد سهام بانک دی را در اختیار دارد، این بانک جایگزین بانک ملی برای پرداخت حقوق خانواده های شهدا می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از همسران شهدای مدافع حرم تجلیل و قدردانی شد./202/820/ب1

ارسال نظرات