۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۵۹۳۲۰
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

مشکل اصلی آمریکا با نظام اسلامی، ولایت فقیه است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که پیروزی ها و شکست های ما نتیجه نزدیکی و دوری از ولایت فقیه است، گفت: مشکل اصلی آمریکا با نظام اسلامی اصل بسیار مترقی ولایت فقیه است.
ولایت فقیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و معاون آموزش حوزه های علمیه کشور در حاشیه مراسم رونمایی از طولانی‌ ترین روزنامه ‌دیواری دانش آموزی کشور که امروز، پس از راهپیمایی 13 آبان صورت گرفت، با ابراز خرسندی از حضور در مراسم روز 13 آبان خوزستان، اظهار داشت: مشکل اصلی آمریکا با نظام اسلامی اصل بسیار مترقی ولایت فقیه است و پیروزی های به دست آمده ما در هر عرصه در پیروی از ولایت فقیه صورت گرفته است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکلات ایجاد شده در هر عرصه نتیجه دوری از ولایت و عقب ماندن از مسیر تعیین شده امام (ره) و فرزند خلف و بزرگوار ایشان رهبر معظم انقلاب است. 

معاون آموزش حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: روزی که امام خمینی(ره) در مدرسه فیضیه فریاد «علمای اسلام به داد اسلام برسید» را زدند همگان متوجه شدند انرژی بسیار ارزشمندی که امروز وارد عرصه مسائل بین‌المللی شد، از ولایت است.

این مقام مسؤول با بیان این که به تصور دشمنان پس از رحلت امام خمینی(ره) مسأله ولایت تمام شدنی است، گفت: رهبر معظم انقلاب با قدرت و اقتدار، انقلاب اسلامی را مدیریت و شاهد هستیم که در عرصه‌ های مختلف برجستگی ‌ها، شکوفایی‌ ها و تجربه‌ های بسیار ارزشمندی در فلسطین، یمن، عراق، لبنان به برکت ولایت صورت گرفته است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحانی در پایان با اشاره به این که مردم خوزستان دین خود را به اسلام و ولایت ادا کرده‌اند، اظهار داشت: مردم خوزستان در همه عرصه‌ ها گوش به فرمان ولایت و ولی امر خود هستند و امیدواریم این ارزش‌ ها را به نسل ‌های آینده انقلاب انتقال دهیم./202/9456/ب1

ارسال نظرات