۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۵۹۳۲۹
رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی:

تنها راه دستیابی به صلح حقیقی در جهان مبارزه با استکبار است

رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی مبارزه با استکبار جهانی را شاخصه اصلی نهضت انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: اگر بشریت طالب صلح حقیقی در جهان است باید بداند که تنها راه آن مبارزه با استکبار است.
حجت الاسلام قدرتی - مراسم 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی، رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی، امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله سیزدهم آبان در جمع دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در بجنورد، اظهار کرد: مبارزه با استکبار و فریادهای ضد استکباری، مسیر عزت، اقتدار و پیشرفت ما بوده و ملت ایران هیچ‌گاه از این مبارزه دست برنمی‌دارد.

وی با اشاره به حوادث و رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز سیزدهم آبان، افزود: حمله مزدوران شاهنشاهی به منزل امام و تبعید ایشان به ترکیه در سال 1343، شهادت 56 دانش‌آموز در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 از وقایعی هستند که همواره درس عزتمندی را برای ملت ما به ارمغان می‌آورند.

حجت‌الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: فریادهای نسل جوان در راهپیمایی و تظاهرات امروز مایه ناامیدی دشمنانی شده که در کمین نشسته‌اند تا ما روزی از شعارهای انقلابی که شاخصه اصلی انقلاب کبیر ما است، دست برداریم و آنها فوراً وارد عمل شوند.

وی مبارزه با استکبار جهانی را شاخصه اصلی نهضت انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: اگر بشریت طالب صلح در جهان است باید بداند که راه آن مبارزه با استکبار است.

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی افزود: پیر و جوان، کشاورز، کارمند و هر قشری که امروز با مشت‌های گره‌کرده فریاد مرگ بر استکبار را سر می‌دهد باید بداند استمرار انقلاب و آرمان‌های انقلاب با تداوم همین شعارهای مرگ بر استکبار محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه هویت نهضت انقلاب اسلامی سازش‌ناپذیری با استکبار است، گفت: کسانی که با باور غلط، قلم زده و سخنرانی می‌کنند که به همه بفهمانند نهضت امام برای مبارزه با استکبار نبود، سخت در اشتباه هستند.

حجت‌الاسلام قدرتی اضافه کرد: دشمنان سعی می‌کنند این باور که برگرفته از نهضت حسینی و مبتنی بر اصول عقلی و دینی است را در بین ملت ایران خدشه‌دار کرده و این اندیشه حسینی را از مردم و جوانان ما بگیرند.

وی تصریح کرد: برخی افراد فریب‌خورده بدانند افکار و نقشه‌های دشمنان آنها را به بیراهه می‌برد هرچند که تلاش آنها ثمره‌ای ندارد؛ زیرا ملت ایران می‌داند تنها راه عزتمندی در دنیا مقابله با استکبار جهانی است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه یادآور شد: کسانی راه عزتمندی ما را در دست دادن به دشمنان می‌دانند و تعجب ما هم از این است که کدام انسان دل‌سوخته‌ای راه عزتمندی ملت خود را در دست دادن به دشمنانش می‌داند.

وی افزود: عزتمندی ملت ما به شهادت دانش‌آموزانی برمی‌گردد که در سیزدهم آبان سال 1357 خون خود را نثار انقلاب کردند و به دلیل همین عزتمندی است که با وجود گذشت سالها از آن واقعه، هنوز هم دانش‌آموزان گوش به‌فرمان ولایت و از عمق جان فریاد مرگ بر آمریکا و نابودی اسراییل غاصب را سر می‌دهند.

حجت‌الاسلام قدرتی اظهار کرد: کسانی که در رسانه‌ها راه پیشرفت را در همکاری با آمریکا ترویج می‌دهند کاملاً اشتباه فکر می‌کنند؛ زیرا آمریکای کنونی غرق در دریایی از مشکلات سیاسی و اجتماعی بوده و در این کشور کانون خانواده که بنیان هر ملتی را تشکیل می‌دهد، از هم پاشیده است.

وی تصریح کرد: مردم ما باید بدانند که راه غلبه بر مشکلات در درجه نخست توکل به خدا و سپس جوشیدن اراده و استقامت جوانانی است که با قدرت در صحنه علم و دانش پیش بروند؛ چرا که پیروزی از آن کشوری است که در صحنه علم پیروز باشد./9314/202/ب2

ارسال نظرات