۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۵۹۳۶۵
مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود خبر داد؛

انتشار 200 عنوان کتاب مهدوی‌شناسی و رفع شبهات

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) گفت: از سوی بنیاد مهدی موعود (عج) 200 عنوان کتاب و دو نشریه امید انتظار عمومی تألیف، چاپ و منتشر شده است.
مهدویت

به گزارش خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام محمود متوسل بعدازظهر امروز با بیان این‌که از سوی بنیاد مهدی موعود (عج) 200 عنوان کتاب و دو نشریه امید انتظار عمومی تألیف، چاپ و منتشر شده است در جمع خبرنگاران گفت: بسیاری از کتاب‌های منتشرشده در مورد مهدویت‌شناسی ترجمه و در اختیار دیگر کشورها قرار داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) طلبه‌هایی از کشورهای عراق، لبنان و افغانستان که در قم مشغول تحصیل حوزوی هستند بعد از اتمام دروس و اعزام به کشورشان بحث‌های مربوط به مهدویت را ارائه خواهند داد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) کشور تصریح کرد: منابع مالی بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) بدون وابستگی به دولت به همت خیران تأمین می‌شود و در استان‌ها نیز از سوی منابع استانی بدون وابستگی به دستگاه‌هایی اجرایی بودجه اختصاص‌ یافته است.

متوسل بیان داشت: در 15 سال تشکیل این بنیاد تاکنون 400 طلبه هرکدام در یک دوره دو ساله در قالب تربیت مربی و در طول 10 سال گذشته نیز 150 هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشگاهیان و دیگر اقشار جامعه از سوی این نهاد مشغول ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی هستند.

وی اضافه کرد: تأسیس مرکز تخصصی مهدویت در قم، مجتمع آموزشی و فرهنگی یاوران مهدی در کنار مسجد جمکران در زمینی به مساحت 18 هزار مترمربع و نیز تأسیس دفاتر استانی از دیگر فعالیت‌های بنیاد مهدی موعود (عج) بوده است./102/919/ب1

ارسال نظرات