۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۴۵۹۳۷۱
حجت الاسلام سالک:

دولت نمی تواند خارج از سیاست های نظام حرکت کند

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با بیان این که دولت تلاش در حرکت در مسير انقلاب دارد و نمي تواند خارج از سياست هاي اصلي نظام حرکت کند، گفت: در برخي موضوعات مانند برجام شاهد حرکاتي خارج از اين مسير هستيم.
احمد سالك، رئيس كميسيون فرهنگي مجلس

حجت الاسلام احمد سالک کاشاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با تأکيد بر اين که در روز ۱۳ آبان در سالهاي مختلف، حوادث مهم و قابل توجهي تاکنون اتفاق افتاده است، گفت: کشتار دانش آموزان در زمان شاه موجب نامگذاري اين روز به عنوان روز دانش آموز شد.

وي افزود: امام راحل مي فرمايد همه مسائل موجود براي بشريت، به ويژه براي کشورهاي اسلامي، به دليل مخالفت آمريکا با روحيه استکبار ستيزي است، از اين رو هرچه فرياد است را بايد بر سر آمريکا کشيد.

حجت الاسلام سالک کاشاني با بيان اينکه تاريخ پيروزمند انقلاب اسلامي را نبايد فراموش کرد، افزود: نسل هاي حال و آينده ما بايد بدانند در 1۳ آبان چه اتفاقي افتاده و چرا در اين روز تجمع انجام مي شود.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جنگ هاي تحميل شده آمريکا و کشورهاي مستکبر بر ايران، افزود: کودتاي نوژه، ساقط کردن هواپيمايي ايران، جنگ تحميلي ۸ ساله از جمله اقداماتي است که عامل اصلي آن آمريکا بوده است.

وي با تأکيد بر اي نکه تجمع ۱۳ آبان موجب ايجاد يک وحدت درون تشکيلاتي در جامعه عليه استکبار جهاني مي شود، تأکيد کرد: اين وحدت بايد حول ولايت صورت پذيرد.

به گفته وي، حضور ملت ايران در صحنه هاي مختلف موجب زنده نگه داشتن تاريخ انقلاب اسلامي است و آمريکا بايد بداند بعد از گذشت ۳۸ سال از انقلاب اسلامي، روحيه مردم ايران، روحيه مرگ بر آمريکا است و هيچ تغييري نکرده است.

حجت الاسلام سالک کاشاني با تأکيد بر اين که دولت تلاش در حرکت در مسير انقلاب دارد و نمي تواند خارج از سياست هاي اصلي نظام حرکت کند، افزود: در برخي موضوعات مانند برجام شاهد حرکاتي خارج از اين مسير هستيم.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که اصول کلان دولت در مسير تحقق سياست هاي انقلاب اسلامي و بر اساس سياست هاي تبيين شده از سوي رهبري است، گفت: آمريکا اعلام کرد برجام جهت ايجاد امنيت براي اسرائيل، ارتباطات منطقه و کنترل فعاليت هاي هسته اي ايران در ۱۵ تا ۲۰ سال آينده است، از اين رو خود را در مذاکرات پيروز مي دانند./1307/ت302/ج

ارسال نظرات