۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۴۵۹۳۹۳
آیت الله مقتدایی:

طلاب روحیه مقاومت را در جامعه زنده نگه دارند

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تأکید کرد: طلاب باید با احیای دین، روح مقاومت و مقابله با استکبار را در جامعه زنده کنند و تا زمانی که روح استکبار ستیزی در جامعه اسلامی زنده باشد هیچ کس نخواهند توانست به اسلام و انقلاب آسیبی وارد کند.
آیت الله مقتدایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مقتدایی، دبیر شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران بعد از ظهر امروز در نهمین جشنواره برترین های حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه رسول خدا(ص) جانشینان خود را در زمین اشخاصی معرفی می کنند که هدایتگر مردم و احیاگر دین خدا هستند، گفت: بر همین اساس رسالت طلاب به ویژه طلاب خواهر مانند رسالت انبیا است و برای این که طلاب بتوانند این رسالت خود را به درستی انجام دهند باید در کنار فراگیری علم به نشر معارف دینی و هدایت عمومی جامعه نیز کمک کنند.

وی با تاکید بر این که دشمن در حال حاضر به شدت در فضای مجازی مشغول تبلیغ است، افزود: نیاز به حضور طلاب در فضای مجازی به علت زیاد بودن تهدیدات و هجمه ها ضروری است و طلاب باید در راستای انجام رسالت طلبگی و هدایتگری خود در این فضا حضور بیشتری داشته باشند.

دبیر شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران با اشاره به مناسبت 13 آبان ماه، تصریح کرد: در 13 آبان ماه مردم بار دیگر لبیک خودر ا به انقلاب، امام خمینی(ره) و امام خامنه ای اعلام کردند و در مقابل استکبار ایستادند و به عبارت دیکر باید بیان کرد که 13 آبان ماه، لبیک ملت ایران به آرمان های استکبار ستیزانه عاشورایی امام حسین(ع) است.

آیت الله مقتدایی با تاکید براین که اسلام دین استکبار ستیز بوده و ماهیت آن با هر نوع سلطه طلبی مخالفت است، گفت: خداوند انسان ها را آزاد آفریده و سنت الهی این است که هیچ مستکبری حق اسارت و به یوغ کشیدن بندگان خدا را ندارد.

وی افزود: طلاب باید با احیای دین، روح مقاومت و مقابله با استکبار را در جامعه زنده کنند و تا زمانی که روح استکبار ستیزی در جامعه اسلامی زنده باشد هیچ کس نخواهند توانست به اسلام و انقلاب آسیبی وارد کند.

دبیر شورای سیاستگذاری حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه رسالت طلاب هدایتگری است، یادآور شد: طلبه ای که تنها به فکر آموختن باشد و نتواند از این آموخته های خود در مسیر هدایت خود و جامعه استفاده کند علمش نخواهد توانست برای او مفید باشد بلکه زمینه خسران او را فراهم خواهد کرد بنابراین طلاب به عنوان ادامه دهندگان راه انبیا باید در مسیر تبلیغ چه در فضای عمومی و چه در فضای مجازی حضوری فعال و پرشور داشته باشند./968/پ202/ج1

ارسال نظرات