۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۵۹۵۳۹
آیت‌الله سلیمانی:

مبارزه با استکبار، آرمان ماندگار ملت ایران است

امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: مبارزه با استکبار، آرمان بزرگ و ماندگار ملت است و شعار « مرگ بر امریکا» را از جان و دل فریاد می‌زند، زیرا دولت امریکا را مصداق بارز استکبار می‌داند.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 14 آبان گفت: ائتلاف امریکایی ضد داعش در حقیقت تنها برای فریب افکار عمومی است و امروزه این امر به روشنی در اقدامات آنان قابل مشاهده است.

امام جمعه شهرستان زاهدان بیان کرد: غربی‌ها تروریست‌ها را به دو گروه خوب و بد تقسیم بندی کرده‌اند، بطوری که تروریست‌های خوب به کسانی می‌گویند که منافع غرب را تضمین می‌کنند و این گروه مجاز به انجام هرگونه جنایتی هستند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و آل سعود که در هر گوشه خاورمیانه آزادانه جنایت می‌کنند، جزو تروریست‌ها محسوب نمی‌شوند، اما حزب الله و حماس را که به دفاع از خودشان در مقابل متجاوزان می‌پردازند، متهم به تروریسم می‌شوند.

آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: داعش، آل سعود و اسراییل امروزه در هر نقطه که می‌خواهند می‌توانند مردم را به خاک و خون بکشند، همانطور که در افغانستان، یمن، سوریه و عراق این جنایات را مرتکب شده‌اند و سازمان‌های حقوق بشری نیز جز سکوت هیچ اقدامی نمی‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان، بیان کرد: ملت ایران به خوبی از جنایات و توطئه‌های امریکا آگاه است و شعار مرگ بر امریکا را از جان و دل فریاد می‌زند، زیرا دولت امریکا در رأس دنیای استکبار است.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به اهمیت توجه به ارتقای فرهنگ عمومی جامعه، افزود: در همه برنامه ها و مناسبات نظیر پوشش، تغذیه، ساخت و ساز مسکن، رفتار، برگزاری آیین‌ها و حتی نامگذاری فرزندان باید فرهنگ اسلامی را مد نظر قرار دهیم./831/202/ب3

ارسال نظرات