۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۴۵۹۵۶۰

فعالیت انتشاراتی بنیاد حکمت اسلامی صدرا پیش روی بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات

مسؤول فروش انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا، از انتشار سه مجله «خردنامه صدرا»، «فلسفه و کودک» و «تدوین تاریخ فلسفه» خبر داد.
انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سعید آقایی، مسؤول فروش انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، درباره فعالیت‎های این انتشارات گفت: انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا به غیر از کتاب‌های که چاپ می کند، دارای سه مجله با عناوین «خردنامه صدرا»، «فلسفه و کودک» و «تدوین تاریخ فلسفه» است.

وی اضافه کرد: مجله خردنامه دارای مقالات فلسفه به ویژه فلسفه اسلامی است. در مجله تاریخ فلسفه نیز مقالات تاریخ فلسفه غرب و ایران تدوین می‌شود. مجله فلسفه و کودک نیز سبب آشنایی مربیان و معلمان از نظر فلسفه با کودکان می‌شود.

آقایی، با بیان این‎که تاکنون خردنامه صدرا، تاریخ فلسفه و فلسفه و کودک به ترتیب 84, 24 و 11 شماره چاپ شده است، اظهار داشت: مخاطبان این مجلات که به دنبال ترویج فلسفه اسلامی است، خاص بوده و در آنها فلسفه ملاصدرا ترویج می‌شود.

وی، آیت‎الله سیدمحمد خامنه‎ای، دکتر دینانی، اعوانی، محقق داماد و داوری را از اعضای شورای علمی مجلات دانست و اظهار داشت: فلسفه ملاصدرا برای نخستین بار در کشور توسط بنیاد فلسفه صدرا ترویج شد و تاکنون کتاب‎های مختلفی چاپ شده است.

مسؤول فروش انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا، تصریح کرد: البته فعالیت بیشتر بنیاد اکنون در بخش کودک است که در آن معلمان دبیرستان با فلسفه اسلامی جهت انتقال به دانش آموزان آشنا می‌شوند./993/پ202/س

محمد راستگردانی
ارسال نظرات