۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۴۵۹۵۶۶
سردبیر هفته نامه افق حوزه:

به صورت تخصصی به موضوعات حوزوی تمرکز داریم

ساعدی با تاکید بر نقش رسانه‌های حوزوی، گفت: نشریه افق حوزه بر اساس مطالبات رهبر انقلاب و با یک نگاه حوزوی در حال انتشار است.
یوسف ساعدی

یوسف ساعدی سردبیر هفته نامه افق حوزه در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: تاکنون 484 شماره از هفته نامه افق حوزه منتشر شده، همچنین در کنار شماره رسمی نشریه، انتشار ویژه نامه‌ها را نیز در دستور کار داریم که بالغ بر 30 ویژه نامه تا به امروز منتشر شده است.

وی در ادامه بیان داشت: پس از سفر مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر ترویج اخلاق در حوزه‌های علمیه، انتشار ویژه نامه افق پارسایی را شروع کردیم که 11 شماره از آن متشر شده است که به بیان و انعکاس نکات مهم اخلاقی به صورت گزیده و مختصر و در عین حال متنوع از مراجع و علمای قدیم و حال حاضر تاریخ شیعه می‌پردازد.

ساعدی درباره بخش تخصصی نشریات افق حوزه، ابراز داشت: هم‌زمان با سفر مقام معظم رهبری به قم 3 ویژه نامه منتشر کردیم و همچنین چندین کتب اخلاقی از سوی این هفته نامه نظیر سلسله دروس اخلاقی افق حوزه و رسم پارسایی سلسله دروس اخلاقی آیت‌الله اشتهاردی و حکمت ناب دروس اخلاقی مرحوم آیت‌الله انصاری شیرازی، انتشار یافته و به زودی چند نسخه دیگر نیز منتشر خواهد شد.

سردبیر هفته نامه افق حوزه اظهار داشت: در این هفته نامه همچنین به معرفی مراکز و مؤسسات حوزوی، انعکاس اخبار و رویدادهای حوزوی و بیانات رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید در مناسبات و رویدادهای مختلف می‌پردازیم.

وی در ادامه و پیرامون اهداف غرفه افق حوزه، گفت: چند سالی است که در نمایشگاه مطبوعات حضور داریم البته به تناوب به صورت مستقل شرکت کردیم و بعضی سال‌ها با همکاری خبرگزاری‌های حوزه، غرفه مشترکی داشتیم و در حال حاضر در بخش دین و اندیشه نمایشگاه، انتهای سالن شماره 9 غرفه 287 حضور داریم.

ساعدی افزود: بسیاری از هموطنان به ویژه قشر جوان که اطلاعی از فعالیت‌های رسانه‌ای حوزه به ویژه در زمینه مکتوب نداشته‌اند، هفته نامه افق حوزه مورد توجه آنها واقع شده و بسیاری از آنان تقاضای اشتراک داشته‌اند؛ بخشی از مشترکین ما در همین نمایشگاه‌ها با نشریه آشنا می‌شوند، چرا که در فضای مجازی با خبرگزاری های دینی نظیر رسا، ایکنا، شفقنا و خبرگزاری حوزه تا حدودی از قبل آشنایی داشته‌اند.

ساعدی در پایان، گفت: به فضل پروردگار نشریه تخصصی مکتوب حوزوی همواره مورد استقبال بسیاری از علاقه‌مندان واقع شده است./966/پ202/ب1

ارسال نظرات