۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۵۹۵۹۵
مدیر حوزه های علمیه ایلام:

تمام مشکلات امروز امت اسلامی ریشه در توطئه های آمریکا دارد

مدیر حوزه های علمیه ایلام گفت: 13 آبان روز قدرت نمایی ملت انقلابی ایران در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است، در این روز لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان انقلابی پیرو امام تسخیر و تمام ابهت آمریکا در جهان در این روز شکسته شد.
حجت الاسلام مرادبیگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه های علمیه ایلام صبح امروز در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان ایلام، اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا از آرمان های امام(ره) و شهدا و مصداق بارز فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ است، استکبارستیزی ملت انقلابی ایران، ریشه در هیهات منا الذله امام حسین(ع) دارد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مصائب امت اسلامی نشأت گرفته از توطئه های آمریکا و غده سرطانی منطقه یعنی رژیم صهیونیستی است. 

مدیر حوزه های علمیه ایلام گفت: شعار مرگ بر آمریکا باید همیشه حفظ و زنده نگه داشته شود زیرا که این شعار از اساسی ترین نمادهای مبارزه با استکبار و امروز آمریکا نماد استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه 13 آبان روز شکسته شدن همینه آمریکا بود، خاطرنشان کرد: 13 آبان روز قدرت نمایی ملت انقلابی ایران در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است، در این روز لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان انقلابی پیرو امام تسخیر و تمام ابهت آمریکا در جهان در این روز شکسته شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان با تأکید بر این که ولایت فقیه در قلب مردم جا دارد، گفت: ملت انقلابی ایران با تبعیت از ولی فقیه در مقابل استکبار ایستاده است و لحظه ای دست از آرمان های امام(ره) و شهدا بر نمی دارد./879/202/ب2

ارسال نظرات