۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۴۵۹۷۸۱
مدیرکل تبلیفات اسلامی آذربایجان شرقی:

اسلام آمریکایی حامی گروهک‌های تروریستی در منطقه است

مدیرکل تبلیفات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هدف اصلی آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و دیگر کشورهای حامی داعش؛ براندازی نظام اسلامی ایران است.
حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد طوبی تبریز با بیان این‌که شکست‌های اخیر جبهه تکفیر؛ حامیان عربی و غربی‌اش را رسوا کرده است، اظهار داشت: غرب حامی اصلی تروریست‌های تکفیری و سلفی در منطقه است.

وی با بیان این‌که تنها اسلام آمریکایی به سمت داعش و دیگر تروریست های منطقه‌ای متمایل است، خاطرنشان کرد: اگر ایستادگی مدافعان حرم و جبهه مقاومت اسلامی نبود، امروز بایستی در داخل شهرهای ایران مقابل تروریست‌های تکفیری و سلفی مقاومت می کردیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این‌که هدف اصلی آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و دیگر کشورهای حامی داعش؛ براندازی نظام اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی تنها کشوری است که با امنیت پایدار در آن سوی مرزها از ملت‌های مظلوم و آزاده دفاع می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ شرقی با تأکید بر این‌که قدرشناسی از نعمت ولایت فقیه و امنیت بر همگان واجب است، گفت: اگر رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود، امنیتی هم در کار نبود، امروز مدافعان حرم آل الله با نثار تمام هستی خود؛ برای امنیت کشور در راه اسلام و ولایت به شهادت می رسند.

وی با بیان این‌که جهاد امروز مسؤولان بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام و عمل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: باید به حقیقت ایمان داشت که اگر مدافعان حرم از جان برای امنیت کشور مایه می گذارند؛ اکر مسؤولی شب و روزش را برای مردم وقف نکند، در حق خون شهدا خیانت کرده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این‌که برای تحقق اقتصاد مقاومتی بایستی از شعار گذر کرده و وارد مرحله عملیاتی شویم، گفت: هر کس در هر جایگاه و سمتی که قرار دارد، در قبال مردم که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، مسؤول است؛ بهبود وضعیت اقتصادی کشور مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در پایان با اشاره به این‌که نباید منافع ملی به دلیل سخنان عده‌ای کج‌اندیش مورد غفلت قرار گیرد، تصریح کرد: برای خدمتگزاری به آحاد ملت بایستی جناح‌بندی های سیاسی و گروهی را کنار گذاشت و خالصانه در میدان عمل حاضر شد./935/202/ب2

ارسال نظرات