۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۵۹۸۵۹
نماینده ولی فقیه در ایلام:

دانشگاه علوم قرآنی یکی از مقدس ترین دانشگاه ها است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: متأسفانه استان ایلام به دلیل بی بهره بودن از موقوفات برای اداره کردن دانشگاه علوم قرآنی دارای مشکلات زیادی است که در حال رایزنی برای تغذیه این دانشگاه از نهادهای دولتی هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در دیدار با دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی ایلام ضمن خیر مقدم، اظهار داشت: دانشگاه علوم قرآنی یکی از مقدس ترین دانشگاه ها است.

وی افزود: این مرکز با تربیت دانشجویانی با مفاهیم قرآنی گام بسیار مؤثری در تربیت نسل جوان و منتقل کردن معارف بلند قرآن در جامعه است.

امام جمعه ایلام تأکید کرد: متأسفانه این دانشگاه در ایلام دارای مشکلاتی است که باید با پیگیری های لازم مسؤولان استان این موانع و مشکلات هر چه سریعتر رفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه در کشور دانشگاه های علوم قرآنی از سوی اداره اوقاف تأمین مالی می شوند، گفت: متأسفانه استان ایلام به دلیل بی بهره بودن از موقوفات برای اداره کردن این دانشگاه دارای مشکلات زیادی است که در حال رایزنی برای تغذیه این دانشگاه از نهاد های دولتی هستیم.

وی ادامه داد: در سطح استان حدود 500 طلبه خواهر و برادر در حوزه های علمیه مشغول به تحصیل هستند که باز حوزه ها نیز برای تأمین منابع مالی با مشکلاتی رو به رو هستند.

وی در پایان گفت: قرار بود که معین استان ایلام برای اداره دانشگاه علوم قرآنی، تهران باشد که متأسفانه هنوز این قول به مرحله عمل نرسیده است.

در پایان این دیدار دانشجویان به بیان مشکلات دانشگاه علوم قرآنی ایلام پرداختند./879/203/ب2

ارسال نظرات