۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۵۹۹۰۷
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات:

کلانترزاده: شورای رسانه‌ای آستان حضرت معصومه تشکیل می­‌شود

رییس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر ضرورت بهره­‌گیری خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها از ظرفیت‌های رسانه این آستان تأکید کرد و از تشکیل شورای رسانه ای این آستان خبر داد.
مهدی کلانترزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی کلانترزاده، رییس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نماشگاه مطبوعات و خبرگزاریها بازدید کرد و گفت: فعالیت های عملی هنری این آستان از  سوی مدیران دغدغه ویژه­ای از سوی مدیران  پیگیری می­شود.

وی از تشکیل شورای رسانه ای آستان حضرت معصومه(س) خبر داد و بیان کرد: شورای رسانه ای حرم در حال در گام های نخستین شکل گیری را میپیماید.

کلانترزاده ابراز کرد: در  اساسنامه شورای رسانه ای جایگاهی نماینده وزات فرهنگ و ارشاد و صدا و سیما تعیین شده است و در جلسه اخیری با تولیت آستان تشکیل از بهره گیر فضای مجاز در این رسانه تأکید شده است و خبرگزارها می توانند ما در این عرصه یاری رسانند.

وی بر ضرورت بهره­گیری خبرگزاری ها و رسانه ها از طرفیت­های حرم  تأکید کرد و گفت: با توجه جایگاه ویژهای که حرم حضرت معصومه(س) در جهان اسلامی دارد، این آستان از  ظرفیت های ویژه ای خبری برخودار دارد و خبرگزاری ها و رسانه­ ها  می ­تواند از فرصت های خبر استفاده کنند.

کلانترزاده بیان کرد: مناسب است خبرگزاریها  فرصتهای خبری را حرم را رصد کنند و  در عرصه  اطلاع رسانی و پوشش خبری آستان مقدس را یاری دهند.

رییس اداره اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ابراز کرد: از سوی آستان مقدس حصرت معصومه(س)  کارگاه­های هنری، نشست­ها و جلسات علمی مختلفی برگزار می شود و رسانهها میتوانندمشاورههای مناسبی را درباره اهمیت و جایگاه این نشستها به این آستان ارائه داده و در مرحله بعد اخبار این نشست و جلسات را پوشش خبری دهند.

وی به ظرفیتهای ویژه رسانه‌ای و خبری حرم مطهر حضرت معصومه اشاره و بیان کرد: برگزاری کارگاه های مختلف علمی و هنری، مرکز قرآن و عترت و دیدارهای رییس تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)،  و برپایی موکب حضرت معصومه(س) در عراق از  جمله ظرفیت­های خبری این آستان است.

کلانتزاده از خدمات راسانه ای خبرگزاری رسا در پوشش اخبار آستان مقدس حضرت معصومه تقدیر و تشکر کرد گفت: از مسؤولان این خبرگزاری دعوت می کنیم نشستی را درباره بهره گیری ظرفیت­های خبری آستان مقدس حضرت معصومه داشته باشیم. /998/202/ب3

ارسال نظرات