۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۴۵۹۹۱۸
مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام در امور ایثارگران:

حوزه های علمیه در عرصه رسانه نقش آفرینی کنند

مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام در امور ایثارگران گفت: حوزه های علمیه دارای ماموریت ها و رسالت های بالایی هستند و باید در عرصه رسانه به خوبی نقش آفرینی کنند.
مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام در امور ایثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد هاشمی نژاد مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام در امور ایثارگران لحظاتی پیش با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در رابطه با وظایف مهم حوزه در عرصه رسانه و تولید محتوای متناسب با فضای مجازی، گفت: حوزه های علمیه دارای ماموریت ها و رسالت های بالایی هستند و باید در عرصه رسانه به خوبی نقش آفرینی کنند.

رسانه ها یک تیم مشخص، آگاه به زمان و خوش فکر داشته باشند

مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام در امور ایثارگران با بیان اینکه رسانه ها باید یک تیم مشخص، آگاه به زمان، خوش فکر و روشن داشته باشند، خاطر نشان کرد: رسانه ها نباید حذبی باشند و باید برای مردم و در راستای حل مشکلات جوامع گام بردارند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد گفت: رسانه ها باید در مسیر حل مشکلات جوانان نقش آفرینی کنند و خدمت به جوانان را از اهداف مهم خود بدانند.

مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام در امور ایثارگران با تاکید بر اینکه رسانه ها در جاذبه خبر جاذبه ایجاد کنند، اظهار داشت: خبرهای با جاذبه سبب جذب مخاطبان می شوند و این مهم یک هنر بزرگ محسوب می شود.

به گزارش رسا، محل استقرار خبرگزاری رسا در راهروی اصلی، بخش دین و اندیشه غرفه 295 است، بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات و علاقهمندان اخبار حوزه و روحانیت می توانند برای آشنایی بیشتر با فعالیتهای این خبرگزاری حوزوی به این غرفه مراجعه کنند.

همچنین پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب، اخبار مراجع تقلید، علما و حوزههای علمیه همچنین رصد و پوشش فعالیت علمی و پژوهشی حوزویان از اهداف اصلی این خبرگزاری حوزوی به شمار می‌آید.

گفتنی است، مؤسسه رسا در عرصه اطلاعرسانی دینی و تحلیل اندیشه دینی فعالیت‌های خود را در خبرگزاری رسا، نشریه رسائل، پایگاههای اینترنتی رسای اندیشه، اسوگی، تیه و وسائل پیگیری میکند./202/842/ب1

ارسال نظرات