۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۵۹۹۷۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بقیه الله:

فرار از جهاد در جبهه مقاومت عامل ذلت است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بقیه الله گفت: فرار از جهاد در جبهه مقاومت عامل ذلت است؛ شهدای مدافع حرم جان می‌دهند که کسی به کشورمان چپ نگاه نکند.
 نمایشگاه عکس شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمود دهقانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بقیه الله، امروز در یادواره شهدای مدافع حرم جامعه پزشکی کشور که در دانشگاه بقیه‌الله(عج) برگزار شد، گفت: براساس دستورات دین انسان موحد اهل جهاد و مقاومت است.

وی افزود: خداوند فرموده کسی که برای آسایش و آرامش خانواده خود تلاش و کوشش کند و از آنها در مقابل متجاوز دفاع کرده و در این مسیر جان دهد شهید محسوب شده و از پاداش شهدا برخوردار می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بقیه الله با بیان اینکه هر جامعه بدون جهاد دچار ذلت و خواری می‌شود، عنوان کرد: امروز جوامع بسیاری در دنیا با فرار از جهاد و مقاومت دچار ذلت شدند این در حالی است که در کشور ما شهدا در خط مقدم مقاومت جان می‌دهند تا کسی به کشور اهل‌بیت(ع) چپ نگاه نکند.

حجت الاسلام دهقان در پایان خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم با عزت و شرف در جبهه مقاومت از کشور دفاع می‌کنند راه آنان ادامه دارد چراکه هر روز بر جوانانی که پرچم شهدا را برداشته و به جهاد می‌پردازند افزوده می‌شود./202/807/ب1

ارسال نظرات