۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۴۵۹۹۸۹
آیت الله تسخیری:

منطق تروریست ها شیطانی است

مشاور رهبری در امور جهان اسلام گفت: در حقیقت تروریست هیچ دینی ندارد و منطق‌اش شیطان است، کسانی که به اسم دین ترور می‌کنند درغگو هستند.
ایت الله تسخیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا آیت الله محمد علی تسخیری مشاور رهبر انقلاب در امور جهان اسلام  در آیین افتتاحیه مجمع اسلامی-مسیحی كه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد با اشاره به اینكه تمام ادیان سعی در ساختن امنیت و صلح دارند، اظهار داشت: صلح پیام تمام ادیان است، گفتمانی که پیروان ادیان باید آن را بگویند صلح است.

وی ادامه داد: خداوند همان صلح می‌باشد و سلام همان سلام مسلمانان است، امروزه آنهایی كه از دین سخن می‌گویند اما در اصل تروریسم را نشر می‌دهند، کسانی هستند که ادعای دین‌داری دارند و باید گفت دین با این افراد ارتباطی ندارد.

مشاور رهبری در امور جهان اسلام تاكید كرد: در حقیقت تروریست هیچ دینی ندارد و منطق‌اش شیطان است، کسانی که به اسم دین ترور می‌کنند درغگو هستند.

آیت الله تسخیری با اشاره به این كه صلح پیام خدا است تصریح كرد: میراث فقهی ما آماده است، کسی که به مسیحیت و اسلام نگاه کند و بعد از آن به گمراهی که جهان در آن سیر می‌کند دقت نماید می‌بیند كه نتیجه جدایی ایمان و دین در سرنوشت جوامع وجود دارد.

وی در پایان گفت: آنچه تحت عنوان لائیک مطرح است برخی به شكل آزادی‌های فردی و بعضی به شکل نیروهای شر است، این موضوعات مشکلات زیادی است که متفکران باید آنها را ببینند./816/پ203/ج

ارسال نظرات