۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۴۶۰۰۰۲
نادر طالب‌زاده:

کلیپ «ما ایستاده‌ایم2» اثر حماسی، با موضوع جنگ نرم است/ نقادان آن، هنر را نشناختند

نادر طالب‌زاده گفت: کلیپ «ما ایستاده‌ایم2» اثر حماسی دارای تکنیک پیچیده و جذاب است کسی که با نقد خشن کل آن را رد می‌کند هنر را نشناخته و عقده خود را به نمایش گذاشته است.
طالب زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نادر طالب‌زاده کارشناس ارشد رسانه، غروب یک‌شنبه در نشست تخصصی تبین ابعاد گفتمانی و زوایایی فنی «ما ایستاده‌ایم2» که در مرکز گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: کلیپ «ما ایستاده‌ایم 2» همچون کار قبلی فیلمساز منحصربه فرد، دارای تکنیک پیچیده و جذاب و تکنولوژی تصویری بالا بود.

 وی با بیان اینکه تولید چنین اثراتی گامی در مسیر کارهای بزرگتر است، عنوان کرد: متاسفانه گاهی نقد برخی نقادان نقد نیست تخریب و نابود کردن و مرضی است که باید جلوی آن گرفته شود، ذوق‌کشی کار خوبی نیست نباید سازنده را در فشار گذاشت که از تولید مجدد پشیمان شود، اگر بخواهیم رشد کنیم باید نسبت به یکدیگر جانبداری داشته باشیم.

نقد خشن عقدهای نقاد را نشان می‌دهد

کارشناس ارشد رسانه افزود: نقد کردن‌های خشن عقدهای نقاد را نشان می دهد نباید چنین باشد چراکه دشمن از این موضوع سوءاستفاده می‌کند، ما همه مسافری در مسیر جنگ نرم هستیم، متاسفانه در ایران برای جنگ نرم قرارگاه فرهنگی وجود ندارد از کشتی صحبت می‌شود اما کشتی‌گیری در کار نیست.

طالب‌زاد با بیان اینکه امروز ما باید با تکنیک انیمیشن در عرصه سینمای بین‌الملل رقابت داشته باشیم و این نیز با تجربه کردن و جلو رفتن به دست می‌آید، اظهار داشت: وقتی به جزئیات کار «ما ایستاده‌ایم2» نگاه می‌شود زحمت زیادی برای آن کشیده شده است که با تکنیک‌های 30 سال پیش اصلا قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: اگر چه به بخشی از این کلیپ همچون تیتراژ بلند آن انتقاد وارد است اما کسی که کل کار را رد می‌کند هنر را نمی‌شناسد در این کار تجربیات خوبی کسب شده که نیاز به پشتیبانی دارد.

کلیپ «ما ایستاده‌ایم2» اثر حماسی است

کارشناس ارشد رسانه با اشاره به اینکه غرب با ایجاد وحشت و رعب نسبت به ایران در دنیا درباره آن بسیار حرف زده و چنین وانمود می‌کند که ایران تهدید هسته‌ای برای دنیا است، ابراز کرد: این جو را باید کسی جواب می‌داد که یکی از ابزار آن تولید چنین کلیپ‌هایی است، این فیلم با تمام ضعف‌هایی که دارد حماسی است انصاف داشته باشید.

طالب‌زاده افزود: اصل اینکه ایران می‌خواهد بمب هسته‌ای بسازد غلط است بنابراین حتی سرمیز مذاکره نشستن ایران هم مضحک و غلط است، این را بر اساس ده فیلم سینمایی می‌توانم تحلیل کنم بسیاری از آمریکایی‌ها گفتند که ایران تهدید نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در جنگ نرم بسیار ضعیف رفتار می‌کنیم و کسی هم که چیزی می‌سازد نسبت به او با بی‌انصافی وارد شده و نقد می‌کنیم./201/807/ب1

ارسال نظرات