۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۴۶۰۰۳۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

رقابتهای انتخاباتی آمریکا نشان داد سران این کشور به هیچ اصول انسانی پایبند نیستند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و سخنان دو نامزد اصلی نشان داد که آنها بر هیچ اصل و ارزش انسانی پایبند نیستند آنگاه همین افراد می‌خواهد حقوق بشر را در دنیا ترویج دهند.
حجت الاسلام یعقوبی - دیدار با وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، با بیان اینکه امنیت بسترساز همه پیشرفتها است، افزود: در جامعه‌ای که امنیت باشد بدون شک تولید، توسعه و پیشرفت تثبیت می‌شود.

وی با بیان اینکه در بستر امنیت انسانها به نعمت آرامش، درست فکر کردن و مدیریت بهتر امور می‌رسند، اظهار کرد: درواقع امنیت از نعمتهای بی‌بدیلی است که جایگزین ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به اینکه به فضل الهی در کشور ما امنیت به تمام معنای کلمه وجود دارد، خاطرنشان کرد: امروز به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) و وزارت اطلاعات که جایگاه حساسی در نظام اسلامی دارد و سایر نیروهای نظامی و انتظامی، ایران اسلامی در منطقه پرآشوب خاورمیانه در امنیت مطلوبی به سر می‌برد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی ادامه داد: در حالی که گروه‌های تکفیری و تروریستی برای ورود و نفوذ به مرزهای کشور تلاش می‌کنند، به علت اشراف و مدیریت امنیتی مناسب، امید دشمنان برای نفوذ به کشور به یأس تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت پایه تمدن است، افزود: از سوی دیگر عدالت و رفاه اجتماعی هم زیربنا و اساس جامعه اسلامی و انسانی است؛ به‌گونه‌ای که حتی جوامعی که به اسلام اعتقاد ندارند عدالت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: اگر سه اصل امنیت، عدالت و رفاه اجتماعی در رأس برنامه‌های جامعه اسلامی قرار گیرند بدون شک بسیاری از مشکلات و نواقص مرتفع می‌شود؛ ازاین‌رو باید در جامعه اسلامی سه عقل معاد، معاش و معاشرت حاکم باشد.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی دوست ندارند ما در زمینه‌های مختلف احسن و برتر باشیم درنتیجه تمام تلاش خود را برای ناکامی ما به کار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه نباید به وعده‌های دشمنان دل‌خوش باشیم؛ زیرا دشمنان ما بر هیچ اصولی پایبند نیستند، ادامه داد: آنها تلاش می‌کنند با تقویت گروه‌های تروریستی و تکفیری منطقه را ناامن کرده و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، افزود: رقابتهای انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا و سخنان دو نامزد اصلی، نشان داد که آنها بر هیچ اصل و ارزش انسانی پایبند نیستند آنگاه همین افراد می‌خواهد حقوق بشر را در دنیا ترویج دهند.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه استان خراسان شمالی اظهار کرد: دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که نماینده دو حزب اصلی این کشور هستند حتی به یکدیگر احترام نمی‌گذارند بعد چگونه می‌خواهند به حقوق بشر در دنیا احترام بگذارند./202/9314/ب1

ارسال نظرات