۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۶۰۰۴۸
نماینده سراوان:

اقوام ایرانی زیر چتر ولایت فقیه متحد هستند

میرمرادزهی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر موضوع وحدت نقش رسانه ها را در پر رنگ کردن وحدت مهم دانست و گفت: اقوام ایرانی زیر چتر ولایت فقیه متحد و همدل هستند.
مهمانان خبرگزاری رسا در سومین روز نمایشگاه مطبوعات

هدایت الله میرمرادزهی، نماینده مردم سراوان، سیب سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با بیان این که وحدت مذاهب اسلامی در آستانه انتخابات موضوع مهم و از دغدغه های مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: تلاش های زیادی شده است و خود شخص مقام معظم رهبری برای این موضوع وقت گذاشته اند و در تمام سخنرانی های ایشان ما مقوله وحدت را احساس می کنیم.

وی اظهار داشت: ما باید قدردان مقام معظم رهبری و فرمایشات و تأکیدات ایشان باشیم و پیروی از فرمایشات ایشان به ویژه در بحث وحدت که فارق از هر نگاه سیاسی تمام اقوام و فرق کشور را زیر یک چتر مدیریت می کنند بسیار مهم است و امیدواریم که رسانه ها این را پررنگ تر کنند.

میرمرادزهی با بیان این که ما در جامعه شکل عملی وحدت را مشاهده می کنیم، خاطرنشان کرد: اقوام متعدد با فرهنگ ها، پوشش ها، زبان ها و باورهای متفاوت به ص.رت مسالمت آمیز در کنار هم هستند نعمت بزرگی است و باید قدر دان این نعمت بود وامیدواریم که انتخابات هم عاملی برای وحدت بیشتر در کشور شود.

وی با بیان این که همه ما مسلمان و متعلق به ایران هستیم، گفت: برای ما حضور در انتخابات مهم است و این که فرد به چه کسی رأی می دهد یک بحث سیاسی و فردی است و همه مسؤولان باید مقوله شرکت در انتخابات را مدنظر قرار دهند و هر چه درصد مشارکت درانتخابات بیشتر باشد دشمنان مأیوس تر خواهند شد.

نماینده مردم سراوان، سیب سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی با ببان این که ما افتخار می کنیم که ایران نظامی دموکراتیک دارد، افزود: من به همه احزاب توصیه می کنم که برای وحدت و وفاق ملی تلاش کنند؛ هر کس هر دیدگاه و عقیده ای دارد برای خودش ارزشمند است ولی با ارزش ترین چیز آبادی ایران است و همه با هم باید به این سمت حرکت کنیم./843/پ202/ج

ارسال نظرات